پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: امسال مردم با فریادهای بلندتری انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور فرماندار زرندیه و برخی دیگر از مدیران ارشد شهرستان برگزار شد.

 

محمد کردی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: اخيرا مردم شاهد حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بودند و امسال شاهد خواهیم بود که مردم ایران اسلامی و جهانیان با نفرت بیشتری نسبت به اسرائیل اعلام انزجار خواهند کرد.

 

وی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی امسال هم با شرکت در راهپیمایی روز قدس همراهی خود با مردم فلسطین مظلوم را به نمایش می‌گذارند.

 

فرماندار زرندیه گفت: هر سال روز قدس مردم مسلمان جهان اتحاد و وحدت خود را به رخ جهانیان می‌کشند و باعث وحشت دشمنان می‌شوند چراکه این اتحاد باعث تضعیف روحیه دشمنان خواهد شد.

 

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام باقری امام جمعه زاویه نيز با اشاره به شب‌های قدر بیان کرد: مردم در این شب‌ها ضمن احیا گرفتن، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را نیز دعا کنند.

 

وی همچنین در رابطه با عظمت شب‌های قدر گفت: حضرت رسول(ص) می‌فرمایند " کسی که غسل شب قدر کند و تا اذان صبح احيا بگیرد از همه گناهان خارج می‌شود".

 

شهردار مرکز زرندیه نیز گفت: امسال مردم شور و شوق عجیبی برای اعلام نفرت خود نسبت به رژیم اشغالگر قدس دارند و مطمئنا امسال راهپیمایی پور شوری خواهیم داشت چرا که در این مدت رژیم صهیونیستی دست به جنایات نابخشودنی زده است و مردم در روز قدس نشان خواهند داد که همواره پشت مردم مظلوم فلسطین هستند.

 

در اين جلسه مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان امام حسین(ع) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) تعيين شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group