پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه گفت: در دو ماهه نخست سال جاری  144 ميليون و 825 هزار ريال توسط مراکز نيکوکاري در سطح شهرستان جمع‌آوري شد.

غلامرضا حافظ‌کمال  با بیان اینکه اين کمک‌ها بين مددجويان و نيازمندان توزيع شده است، اظهار داشت: این مراکز در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت بهتر و مطلوب به محرومان، به عنوان پیشخوان امداد، تحت نظارت این نهاد در سطح مساجد شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

وی شناسایی، ارتباط و تعامل مؤثر با خیرین و مؤسسات خیریه، طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز محله و با محوریت مسجد محله، برون‌سپاری و توسعه خدمات‌رسانی به محرومین و ایجاد همبستگی را از اهداف تأسیس این مراکز عنوان کرد.

 

مدیر امداد زرندیه در ادامه از جمع‌آوري سه ميليارد ريال زکات در دو ماهه ابتداي سال 93 خبر داد و افزود : اين ميزان زکات توسط کشاورزان و دامداران در سطح شهرستان به حساب کميته امداد امام خميني(ره) واريز شده است.

 

وي با بیان اینکه اين مبلغ به صورت وجوه نقد و در قالب طرح عمران روستايي از كشاورزان و دامداران شهرستان جمع‌آوري شده است، خاطرنشان کرد: زکات جمع‌آوري شده در امور عمراني همان روستاها هزينه مي‌شود.

 

حافظ کمال افزود: حاميان و خيرين مؤسسه مشاورين ساحل زرنديه مبلغ 14 ميليون و 800 هزار ريال جهت کمک به ايتام به حساب کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان واريز کردند.

 

وی اضافه کرد : از اين مبلغ 9 ميليون و 200 هزار ريال جهت هزينه جشن تولد ايتام و پنج ميليون و 600 هزار ريال بابت کمک هزينه درمان يکي از بيماران خاص که مبتلا به بيماري ام‌اس است هزينه شده است.

 

حافظ کمال گفت: همزمان با ماه رجب و شعبان نيز 42 نفر حامي به حاميان طرح اکرام و طرح محسنين کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان زرنديه اضافه شد.

 

مدیر امداد زرندیه در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادي از حاميان وابسته به مؤسسه مشاورين ساحل هستند که از اين تعداد 37 نفر در طرح محسنين و پنج نفر در طرح اکرام ايتام عضو شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group