دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

امام جمعه زاویه گفت: براساس آمار، متأسفانه رتبه دوم آمار مرگ و میر در کشورمان به قربانیان مواد مخدر اختصاص دارد.

 

حجت‌الاسلام حسن باقری  اظهار داشت: هم‌اکنون در کشور ما بیش از یک میلیون و 350 هزار نفر به مواد مخدر معتاد و روزانه هشت نفر در اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه طبق آمار منتشر شده بیش از 80 درصد مواد مخدر دنیا در افغانستان تولید می‌شود، اضافه کرد: حمایت استکبار جهانی از این کشور تولید مواد مخدر را در سال‌های اخیر افزایش داده است.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هم‌اکنون تنها کشوری است که عزم جدی در مبارزه با موادمخدر دارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون سه هزار و 700 شهید و بیش از 12 هزار جانباز در این راه تقدیم کرده است .

 

خطیب جمعه زاویه با اشاره به برنامه دشمنان برای فروپاشی خانواده‌ها با استفاده از ابزار مواد مخدر گفت: قاطعیت در برخورد و صدور احکام سنگین قضایی در این خصوص می‌تواند تا حدودی اقدام پیشگیرانه در این زمینه باشد.

 

وی پیشگیری، درمان، مقابله و صیانت را چهار راهکار مقابله با این بلای خانمانسوز دانست و گفت: تقویت باورهای دینی، آموزش و آگاهی لازم به قشر جوان و خانواده‌ها در راستای عدم ترویج و مصرف مواد مخدر بسیار راهگشاست.

 

وی ادامه داد: دشمن به منظور ممانعت از حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی با ابزار مواد مخدر اقدام به سست کردن اراده آنها می‌کند.

 

حجت الاسلام باقری خواستار افزایش آگاهی خانواده‌ها و تربیت صحیح فرزندان و آگاه ساختن آنان در خصوص عوارض سوء اعتیاد به مواد مخدرشد تا بتوان آمار مبتلایان به این بلای خانمانسوز را کاهش داد.

ارتباط با رادیو ساوه

 

لطفا جهت تبلیغات با ما تماس بگیرید.

دفتر: ساوه خیابان پیروزی بالاتر از پزشکی قانونی

 

لوگو رادیو ساوه

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group