دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

امام جمعه پرندک گفت: دستگاه قضایی مکلف است با هنجارشکنان و مروجان بدحجابی در سطح جامعه برخورد جدی کند

حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه منشاء اقتدار کشور است که امنیت و آسایش را به جامعه هدیه می‌دهد.

 

وی اضافه کرد: قوه قضائیه باید طوری عمل کند که برای متخلفین موجب ترس و وحشت و برای مظلومین پناهگاه و امید باشد.

 

وی با اشاره به انتظارات مردم از دستگاه قضایی اظهار داشت: اجرای قانون و نظارت بر کار مجریان مهمترین انتظار مردمی از دستگاه قضایی است که در این صورت مردم همواره پشتیبان قوه قضائیه خواهند بود.

 

وی برخورد با هنجارشکنان و کسانی که سعی در تضعیف ارزش‌های اسلامی را دارند از دیگر انتظارات مردمی از دستگاه قضا دانست و گفت: در این میان مجلس و دولت نیز باید به کمک دستگاه قضایی بیایند تا دیگر شاهد چنین هنجارشکنی‌هایی در جامعه نباشیم.

 

وی با درخواست از قوه مقننه به منظور تسریع در تصویب طرج حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر گفت: این طرح باید با فوریت رسیدگی شود تا دیگر شاهد بداخلاقی‌هایی مانند بدحجابی در جامعه نباشیم.

 

وی تصریح کرد: با تصویب این طرح شاهد حمایت‌های محکم اجرایی و قضایی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر خواهیم بود و دیگر بانوان ساپورت‌پوش به خود اجازه نمی‌دهند در جامعه اسلامی هنجارشکنی کنند.

 

امام جمعه پرندک در ادامه با بیان اینکه بر همه مسئولان فرض است که امر به معروف و نهی از منکر را ابتدا از خودشان شروع کنند؛ افزود: متأسفانه در برخی ادارات، نهادها، بانک‌ها و ... شاهد بی‌حجابی و صحنه‌های زننده‌ای از سوی برخی بانوان هستیم و یا فلان بانوی بدحجاب اقدام به مصاحبه در رسانه‌ها می‌کند که لازم است به این افراد تذکر داده شود.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه بداخلاقی‌ها و بدحجابی‌ها در جامعه رو به افزایش است و وجود چنین رفتارهایی مطابق با شأن و جایگاه حکومت اسلامی نیست و نباید به راحتی از کنار این موضوع عبور کرد بلکه باید برای جلوگیری از ترویج آن راهکار ارائه کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group