پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

سومین جلسه شورای اداری زرندیه با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 

 

فرماندار زرنديه در این جلسه، گفت: باید برای مدیریت بهینه اعتبارات، برنامه‌ریزی كنیم تا با تکیه بر خلاقیت، این منابع به بهترین نحو هزینه شوند.

 

 

 

محمد كردي با اشاره به محدود بودن میزان اعتبارات در سال جاری، استفاده بهینه از این منابع را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: مسئولیت نعمتی است که خداوند به انسان‌ها محول کرده و بر همین اساس مدیران باید از این نعمت برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و حل مشکلات مردم به بهترین نحو استفاده کنند.

 

 

 

وی ضمن انتقاد از تأخیر در اجراي پروژه احداث ساختمان اداری، امدادی جمعیت هلال احمر اين شهرستان، گفت: عمليات اجراي فاز نخست شعبه جمعیت هلال احمر زرندیه شامل مرکز اداری و امدادی سال گذشته كلنگ‌زني شد كه با وجود تخصيص سه میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اين انجام اين پروژه تاكنون مسكوت مانده است.

 

 

 

فرماندار زرندیه با اشاره به شرایط جغرافیایی شهرستان، قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور و تردد بیش از هزاران خودرو به صورت روزانه از این شهرستان، اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه هلال احمر در امدادرسانی به حوادث و سوانح جاده‌ای باید اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

 

به گزارش ایسنا، ارائه گزارش عملكري از فعاليت‌هاي برخی ادارات در سالجاری، از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

 

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group