پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری مأمونیه که 11 سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد کردی در هفتمین همایش شعر انتظار استان مرکزی که در سالن فرمانداری زرندیه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری این همایش، افزود: زرندیه به لحاظ وسعت با چهار هزار و 163 کیلومتر مربع دومین شهرستان استان و از لحاظ جمعیت پنجمین شهرستان استان است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این شهرستان، اضافه کرد: زرندیه دارای پتانسیل‌های ارزشمندی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و اقتصاد است.

کردی با بیان اینکه زرندیه دارای رتبه نخست پسته ارگانیک کشور است، ادامه داد: مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پسته ایران در این شهرستان تولید می‌شود اما، به دلیل نبود برخی امکانات اين محصول با برند رفسنجان صادر می‌شود.

وی اظهار کرد: زرندیه دارای کشاورزی قابل قبولی در بحث غلات و تولید گندم و جو است.

وی با اشاره به وجود و فعالیت پنج شهرک صنعتی در این شهرستان، اعلام کرد: مشکل بیکاری در زرندیه به طور کامل ریشه‌کن شده و حتی بسیاری از مردم استان‌ها و شهرستان‌های اطراف را نیز به لحاظ شغلی پوشش داده است.

فرماندار زرندیه با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری در زرندیه فراهم است، ابراز امیدواری کرد كه در آینده‌ای نزدیک، این گونه جلسات را در سالن بزرگ و تخصصی برگزار کنیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group