پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

هفتمین همایش شعر انتظار استان مرکزی با حضور شاعران و فرهیختگان کشور و استان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه و مجتمع پذیرایی ستاره شمال در سالن اجتماعات فرمانداری زرندیه برگزار شد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد زرندیه در این همایش ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: دبیرخانه هفتمین همایش شعر انتظار استان مرکزی از اردیبهشت امسال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تشکیل و با طراحی، تهیه و توزیع فراخوان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

احمد جوانمرد افزود: پس از پایان مهلت اعلام شده تعداد 173 اثر از 74 شاعر از سراسر استان مرکزی و دیگر استان‌های کشور توسط این دبیرخانه وصول شد.

 

وی اضافه کرد: آثار واصله در دو مرحله توسط هیئت داوران استانی و خارج از استان مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع به دلیل استانی بودن همایش، برای جلوگیری از تضيیع حق شعرای استان، اشعار شاعران دیگر استان‌ها از دور خارج و اشعار باقیمانده در موضوعات انتظار و آزاد و در سبک‌های کلاسیک و نو، مورد ارزیابی واقع شد.

 

دبیر هفتمین همایش شعر انتظار استان مرکزی با بیان اینکه سه اثر به عنوان اثر اول تا سوم و هفت اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین همایش‌هایی علاوه بر جلب رضایت حقتعالی، حضرت ولیعصر(عج)، شعرای قابل و توانمند استان و عموم مردم استان مرکزی، قدمی هرچند ناچیز در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برداریم.

 

به گزارش ایسنا، شعرخوانی شعرای استان و سید حمیدرضا برقعی شاعر آئینی کشور و اجرای برنامه توسط گروه تواشیح یاسین ساوه از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

در پایان این همایش از سمانه میرزائیان از دلیجان به عنوان نفر برتر با اهدا لوح تقدیر، تندیس و مبلغ چهار میلیون ریال، آزاده آرامی به عنوان نفر دوم از ساوه با اهدا لوح تقدیر، تندیس و مبلغ سه میلیون ریال و زهرا محمودی از ساوه به عنوان نفر سوم با اهدا لوح تقدیر، تندیس و مبلغ دو میلیون ریال و همچنین از سمیرا یکه‌تاز و ولی‌الله صفری از زرندیه، میلاد تقوی‌راد از اراک، غزاله مرادی، مهدی منصوری و حسین مهدی از ساوه و محمد زارعی از دلیجان به عنوان نفرات برگزیده با اهدای لوح و مبلغ 500 هزار ریال تجلیل به عمل آمد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group