پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیر آب و فاضلاب روستایی زرندیه گفت: کمبود آب شرب اهالی دو روستای کریم‌آباد و فرج‌آباد این شهرستان با تأمین آب مورد نیاز پس از پنج سال برطرف شد.

 

علیرضا فلاح  افزود: خشکسالی‌های متوالی در سال‌های گذشته موجب خشک شدن منابع تأمین آب این روستاها شد و در این مدت تأمین آب شرب مورد نیاز اهالی این دو روستا به صورت سیار و با تانکر انجام می‌شد.

 

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده تأمین آب مورد نیاز روستای کریم‌آباد با نصب پنج کیلومتر شبکه و با صرف سه میلیارد ریال اعتبار از شبکه آب شهر مأمونیه انجام شد.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی زرندیه گفت: کمبود آب روستای فرج‌آباد هم با کشیدن هفت کیلومتر خط شبکه و صرف دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از شبکه شهرک صنعتی مأمونیه این شهرستان تأمین شد.

 

وی ادامه داد: در گذشته آب این دو روستا توسط چاه تأمین می‌شد که بدلیل بروز پدیده خشکسالی و خشک شدن آب آنها، تأمین آب شرب مورد نیاز اهالی طی این پنج سال حتی در فصول سرد سال نیز به صورت سیار انجام می‌شد.

 

فلاح در پایان فرهنگ‌سازی و ترویج مدیریت و مصرف بهینه آب را ضروری دانست و از رسانه‌ها خواست تا با آگاهی بخشی مردم را نسبت به پیامدهای مصرف بی‌رویه و نیز کاهش منابع آب مطلع سازند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group