پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه پرندک گفت : امام خمینی(ره) احیاگر بینش دینی و تمدن اسلامی بود.

 

 

حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نتيجه و دستاورد ارزشمند مجاهدت، ايثار و رهبري‌هاي خردمندانه و حكيمانه امام خميني(ره) است.

 

 

 

وی استقامت در مقابل زورگویی های مستکبران جهان را از ویژگی بارز امام راحل دانست و تصریح کرد: امام عزیز با چنین ویژگی منحصر بفردی انقلابی را در جهان پایه گذاری کرد که هم اکنون الگویی برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

 

 

 

وی اضافه کرد: با گذشت زمان شدت علاقه و عشق مردم به امام عنوان احیاگر اسلام و نجات بخش مردم از ظلمت به نور بیشتر می شود.

 

 

 

امام جمعه پرندک در ادامه با تاکید بر تبیین تفکر امام راحل در بین نسل جوان کشورمان افزود: سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن اندیشه ها ، تفکرات و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به نسل های امروز و آینده است .

 

 

 

وی ادامه داد: فرهنگ و هدف امام خمینی (ره) مبارزه علیه توطئه‌های دشمنان اسلام و خنثی کردن نقشه‌های آنان بود که این ویژگی در خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری نیز نمایان است.

 

 

 

وی همچنین با اشاره به قیام 15 خرداد سال 42 گفت: جریان 15 خرداد در حقیقت سرنوشت سیاسی و اجتماعی آینده ایران را ترسیم کرد و موجب تکامل مبارزات سیاسی ملت انقلابی ایران اسلامی شد.

 

 

 

حجت الاسلام سیدمحمدی در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام و بزرگداشت اندیشه های آن عزیز سفر کرده خاطر نشان کرد: همه بايد در هرچه باشكوهتر برگزار كردن سالگرد ارتحال و زنده نگه داشتن راه و روش امام(ره) تلاش كنيم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group