پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه با اشاره به كاهش ميزان اعتبارات در سالجاري، گفت: استفاده بهينه از اعتبارات مهمترين وظيفه مسئولان است.

 

 

شهلا ميرگلو بيات افزود: مسئولان بايد در زمینه هزينه اعتبارات نهايت دقت، برنامه‌ريزي و صرفه‌جويي را داشته باشند تا با تکیه بر خلاقیت اعتبارات به بهترین شکل هزینه شود.

 

وي اظهار داشت: باید همه مسئولان از ظرفیت‎های موجود بهترین استفاده را داشته باشند و با انجام فعالیت‏‎های مناسب نیازهای مردم را تا حد ممكن رفع كنند.

 

به گزارش ایسنا، فرماندار زرنديه نیز در اين جلسه گفت: بودجه اين شهرستان در سال جاري 55 ميليارد و 724 ميليون ريال است.

 

محمد كردي افزود: امسال تلاش مي‌كنيم كه پروژه‌هاي بالای 50 درصد پيشرفت فيزيكي را در شهرستان تكميل و پروژه هايي را شروع كنيم كه در كمترين زمان مورد بهره‌برداري قرار گيرد.

 

وی اضافه کرد: هم‌اكنون بهره‌برداري از مجتمع اداري زرنديه كه با حدود 90 درصد پيشرفت فيزيكي در حال انجام است، يكي از اولويت‌هاي اين شهرستان است تا با استقرار ادارات در آن، ارائه خدمات به مردم ارتقا يابد.

 

به گفته وی، تأمین و تقویت بخش کشاورزی، آب شرب روستاها، مرمت آسفالت جاده‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز در راه‌های روستایی و شهری بخش دیگری از نیازهای مردم زرندیه است که باید اولویت‌بندی شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group