پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: توسعه کارآفرینی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

شهلا میرگلوبیات در نخستین اجلاس فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سازندگی که در شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و انزوا نیست بلکه اقتصاد پویایی است که با بکارگیری دستورالعمل‌های اجرایی آن می‌توان کشور را از وابستگی به نفت نجات داد.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این طور تبیین فرمودند که اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

 

ميرگلوبيات بیان کرد: در شرایطی که تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین دغدغه مجموعه نظام است تولیدکنندگان و کارآفرینان می‌توانند با بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات میزان تولید را افزايش دهند که نتیجه آن رقابت با بازارهای جهانی و افزایش بهره‌وری است.

 

میرگلوبیات با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌ها اقتصاد کشور با مشکل مواجه شده است، گفت: باید با انجام کار کارشناسی و استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان زرندیه برای سرمایه‌گذاری بیان کرد: نزدیکی به مرکز کشور، قطب کشاورزی و صنعتی، وجود چندین شهرک صنعتی در شهرهای مختلف شهرستان و استراتژیک بودن آن، انگیزه سرمایه‌گذاران را برای حضور در این شهرستان افزایش داده است.

 

به گفته‌ي میرگلوبیات تقویت سرمایه‌گذاری در شهرستان زرندیه با وجود برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی و نیز شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان روند توسعه‌یافتگی این منطقه را دو چندان خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز گفت: قابلیت‌های شهرستان زرندیه بستری را در این منطقه فراهم کرده است تا سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

 

محمد کردی افزود: زرندیه یک شهرستان رو به توسعه است و مراحل پیشرفت را به سرعت طی می‌کند و استقبال سرمایه‌گذاران به دلیل موقعیت ویژه این منطقه است.

 

مدیرعامل شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان نیز گفت: این مجموعه یکی از بزرگترین پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری استان مرکزی به وسعت هزار و 400 هکتار است.

 

علیرضا صباغ افزود: در راستای تحقق سیاست‌‌های دولت مبنی بر گسترش صنعت گردشگری در ایران و همچنین با توجه به نیاز مبرم کشور و بخصوص شهر تهران به افزایش سرانه مناطق تفریحی و گردشگری، شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان تأسیس شد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت‌‌های اين شرکت بر ساخت شهرک بین‌المللی سرزمین ایرانیان به عنوان یک مجموعه ورزشی، تفریحی، گردشگری و اقامتی در زمینی بالغ بر هزار و 400 هکتار (معادل سه منطقه‌ی شهرداری تهران) است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group