پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیر کمیته امداد زرندیه گفت: مردم نیکوکار این شهرستان سال گذشته سه میلیارد و 308 میلیون ریال زکات پرداخت کردند.

 

 

غلامرضا حافظ‌کمال  با بیان اینکه مردم زرندیه در پرداخت زکات پیشتاز هستند، اظهار داشت: از این میزان، 300 میلیون ریال برای کمک به محرومان و مابقی صرف پروژه‌های عمرانی شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در دو ماه نخست امسال نیز مردم خیر زرندیه دو میلیارد و 850 میلیون ریال زکات به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کردند، افزود: پرداخت زکات موجب رونق کارهای عمرانی و آبادانی روستاهای محروم می‌شود.

 

 

 

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در دین اسلام افزود: پرداخت زکات باعث برکت و تطهیر اموال مسلمانان، رونق کارهای عمرانی و آبادانی روستاهای محروم می‌شود.

 

 

 

مدیر کمیته امداد زرندیه در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: همزمان با ماه مبارک رجب جشن تولد 23 نفر از ايتام تحت حمايت شهرستان زرنديه به همراه خانواده آنها و با حضور برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه رسالت اصلي کميته امداد امام خميني (ره) دستگيري از محرومين و کمک به ايتام تحت حمايت است، اضافه کرد: طرح اکرام ايتام از طرح‌هاي خوب امداد است و مردم خير شهرستان از اين طرح خداپسندانه استقبال خوبي کرده‌اند.

 

 

 

وی در ادامه اظهار داشت: 12 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌هاي تحت حمايت امداد زرنديه نیز از خدمت سربازي معاف شدند.

 

 

 

وی گفت: اين مددجويان علاوه برکمک‌هاي نقدي و غيرنقدي که از اين نهاد دريافت مي‌کنند توانسته‌اند با همکاري اين نهاد و فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان و استان از مزاياي طرح معافيت سربازي استفاده کرده و معاف شوند.

 

 

 

حافظ‌کمال افزود: معافيت يکي از فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت يکي از خدمات حمايتي کميته امداد در راستاي حمايت مالي از خانواده‌هاي نيازمند است، به طوري که معافيت فرزندان اين خانواده کمک بزرگي به اشتغال و در نهايت تامين درآمد مددجويان و خانواده‌هاي آنان مي‌کند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group