پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در جریان بازدید از منطقه ویژه تفریحی و گردشگری سرزمین ایرانیان در زرندیه گفت: استفاده از پتانسیل داخلی برای ایجاد فضاهای تفریحی و اقامتی علاوه بر اشتغالزایی بومی، فضایی را فراهم می‌کند تا سرمایه در منطقه به گردش درآید.

 پیروز حناچی افزود: سرزمین ایرانیان هم یکی از عواملی خواهد بود که در رشد و پیشرفت شهرستان زرندیه سهم بسزایی خواهد داشت و با سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی که در این منطقه صورت گرفته است امید می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور یکی از پر رفت‌وآمدترین و جذاب‌ترین مناطق کشور را شاهد باشیم، چراکه تمامی نیازهای تفریحی و اقامتی در آن پیش‌بینی شده است.

 

به گزارش ایسنا، مقیمی استاندار مرکزی نیز در ادامه گفت: شهرستان زرندیه به عنوان پیشانی استان مرکزی از ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه برخوردار است و وجود منطقه ویژه اقتصادی، قطب صنعتی و کشاورزی و نزدیکی به پایتخت از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهرستان است که توانسته این منطقه را به یک منطقه ویژه تبدیل کند.

 

وی در ادامه افزود: وجود سرزمین ایرانیان در این شهرستان از دیگر عوامل توسعه این منطقه است که علاوه بر دیگر ویژگی‌ها توسعه‌یافتگی زرندیه را دوچندان کرده است.

 

کلهر عضو هیئت مدیره شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان نیز گفت: برای ایجاد منطقه ویژه تفریحی و گردشگری سعی بر این شد تا منطقه‌ای را انتخاب کنیم که نه زمین کشاورزی بوده باشد و نه کاربری دیگری داشته باشد.

 

وی افزود: تمامی سرمایه‌گذاری‌های انجام شده به وسیله سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده به صورتی که سرمایه‌گذاران ما قبول کرده‌اند که هزینه زیرسازی منطقه را هم بدهند.

 

وی در پایان افزود: این منطقه در سال گذشته با استاندارد جهانی مطابقت داده شده و لایسنس A را از استاندارد جهانی دریافت کرده است تا مشکلی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی نداشته باشد.

 

به گزارش ایسنا معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به همراه استاندار و فرماندار زرندیه و جمعی از سرمایه‌گذاران از پیست موتورسواری، کارتینگ، فرمول یک و مناطق زیرسازی شده منطقه بازدید کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group