پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: سوم خرداد یادآور عزم ملی و روحیه جهادی ملت ایران است.

احمد جوانمرد  افزود: پاسداشت سوم خرداد تجلیل از حماسه‌سازی ملت ایران در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود که در آن ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه با عزم ملی و روحیه جهادی اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک این میهن را تصرف کند.

 

وی اظهار داشت: برگ برگ تاریخ سراسر شور و هیجان انقلاب اسلامی گواه این است که مردم مسلمان و دین‌مدار ایران اسلامی با پیروی از مقتدای خود در تمامی صحنه‌ها با عزم ملی حضور داشته و در مواردی که نیاز بوده چه در میدان رزم و چه در میدان سازندگی جهادی عمل کرده‌اند.

 

وی اضافه کرد: اینک که رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری فرموده‌اند وظیفه تمامی آحاد جامعه است که با همدلی و یکپارچگی فتحی دیگر بیافرینند و این بار در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ حماسه‌سازی کنند.

 

وی بیان کرد: اگر سی و دو سال پیش رزمندگان به همه دنیا ثابت کردند که عزم و اراده آنان بر تمامی قدرت‌های جهان فائق آمده است و همه دنیا را وادار به تعظیم کردند امروز نیز جوانان این مرز و بوم به همه دنیا ثابت خواهند کرد که با عزم و اراده دروازه‌های اقتصاد و فرهنگ دنیا را در سیطره‌ی خود درخواهند آورد.

 

جوانمرد در پایان به برنامه‌های بزرگداشت این روز در شهرستان زرندیه اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، توزیع پوستر، گلباران مزار شهدا و جشن مقاومت از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در این روز حماسی و بزرگ است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group