پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال صورت‌حساب تشویقی صادر شده که نشان از همکاری شرکت‌های صنعتی با شرکت توزیع برق دارد. با این روند هم به صرفه‌جویی برق در مصرف کمک کرده و هم از توان مصرفی ساعات اوج مصرف کم شده است.

محمداسماعیل سرگردی در همایش برق، صنعت و اقتصاد که در زرندیه برگزار شد گفت: همکاری شرکت‌های صنعتی بزرگ با توزیع نیروی برق استان می‌تواند بسیاری از مشکلات برق شهرستان را حل کند چراکه در ساعات پرمصرف، شرکت‌های صنعتی مصارف بالایی دارند.

 

وی در ادامه افزود: این شرکت‌ها می توانند با اعلام زمان تعمیر کارگاه‌ها و یا جابه‌جایی روز تعطیل هفته از جمعه به یکی از روزهای هفته ضمن کمک به کاهش مصرف، از طرح‌ های تشویقی و تخفیفات ویژه برخوردار شوند، چراکه با انجام این کار برق مصرفی آنها در قالب مشترکان صنعتی کم‌مصرف محاسبه می‌شود.

 

سرگردی گفت: کمک به صرفه‌جویی برق کمک به اقتصاد کشور است چراکه سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌های برق فوق‌العاده سنگین است.

 

به گزارش ایسنا، فدایی کارشناس بازار برق استان مرکزی نیز در این همایش گفت: امسال بهره‌گیری از تجهیزات کمک‌رسان برقی راهگشای بسیاری از مشکلات پیش‌بینی شده و پیش‌بینی نشده است. لذا با استفاده از مولدهای برقی در شرکت‌های صنعتی می‌توان حجم بسیاری از مصرف برق شرکت را کم کرد.

 

وی افزود : در سال گذشته با همکاری‌هایی که شرکت‌های صنعتی با شرکت توزیع برق در استان مرکزی داشته‌اند هم قدرت ذخیره‌سازی را بالا بردند و هم از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شدند، لذا امسال نیز شرکت توزیع برق آماده همکاری با شرکت‌های صنعتی است.

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group