پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

28 رأس گوسفند بعد از گذشت ساعاتي از سرقت از روستايي در محور قديم ساوه – تهران، از يك دستگاه خودروي نيسان وانت سرقتي در زرنديه استان مركزي كشف شد.

سرهنگ "داودكاظمي" فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در اين باره گفت: كشاورزي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 شهرستان زرنديه تماس گرفت و گزارش سرقت گوسفندانش از روستاي كريم‌آباد درحوالي محور قديم ساوه – تهران به پليس خبر داد.

 

وی افزود: با حضور تيم گشت انتظامي در محل، صاحب گوسفندان به مأموران انتظامي مراجعه كرد و گفت: ساعاتي قبل چوپانم با من تماس گرفت و اعلام داشت افرادي ناشناس به گله گوسفندان نزديك شده و قصد سرقت گوسفندان را دارند كه او از محل فرار كرده و موضوع را گزارش داد.

 

کاظمی گفت: در بررسي‌هاي اوليه، مشخص شد تعداد 28 رأس از گوسفندان مورد سرقت قرار گرفته است كه بلافاصله برنامه‌ريزي لازم براي كشف احشام در دستور كار پليس شهرستان قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: با برنامه‌ريزي انجام شده و كنترل كليه محورهاي مواصلاتي توسط مأموران انتظامي بعد از گذشت يك ساعت از اعلام سرقت، يك دستگاه خودروي نيسان وانت در نزديكي شهر مأمونيه با بار احشام شناسايي شد.

 

وي اضافه كرد: در بازرسي از خودرو تعداد 28 راس گوسفند سرقت شده از خودرو كشف شد و بررسي‌هاي بعدي نيز نشان داد كه خودرو نيز ساعاتي قبل از سطح شهرستان سرقت شده است.

 

كاظمي از ادامه تحقيقات پليس در اين خصوص خبرداد و از شهروندان درخواست كرد هرگونه گزارشات خود را قبل از هر اقدام از طريق تلفن 110 به مراكز پليس گزارش كنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group