شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر کمیته امداد شهرستان زرنديه گفت: در سال گذشته 40 کودک تحت حمايت امداد از سبدهاي تغذيه سالم اين نهاد بهره‌مند شده‌اند.

 

 

غلامرضا حافظ‌کمال  افزود: اين کودکان کساني بوده‌اند که مشکل بيماري و سوء‌تغذيه آنها از سوي شبکه بهداشت و درمان شهرستان مورد تأييد قرار گرفته و ماهيانه با سرانه 500 هزار ريال مبلغ کل بالغ بر 145 ميليون ريال به آنها مساعدت شده است.

 

 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت تغذیه در بین کودکان اظهار داشت: کمبود تغذیه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری در رشد و نمو آینده جامعه هدف داشته باشد، لذا این نهاد با اجرای این طرح در رفع مشکلات تغذیه‌ای این گروه سنی توانسته اثرات مطلوبی را بدست بیاورد.

 

 

 

حافظ‌کمال در خصوص نحوه اجرای این طرح بیان کرد: کودکان محرومی که از سوء‌تغذیه رنج می‌برند، پس از شناسایی به کمیته امداد معرفی و به این ترتیب از مزایای طرح مذکور بهره‌مند می‌شوند.

 

 

 

وی اضافه کرد: کودکان در سنین پایین نیازمند دریافت مواد غذایی لازم برای رشد مناسب و بهره‌مندی از یک زندگی سالم هستند و کمبود این مواد در بدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کند.

 

 

 

مدیر کمیته امداد زرندیه در ادامه افزود: 16 نفر از مددجويان تحت حمايت نيز که دچار بيماري‌هاي صعب‌العلاج و خاص هستند و از سوي پزشک معتمد و متخصصين طرف قرارداد مورد تاييد قرار گرفته‌اند علاوه بر کمک هزينه‌هاي درماني و معيشتي ماهانه مبلغ 500 هزار ريال به آنها مساعدت و در سال گذشته مبلغی بالغ بر 70 ميليون ريال به حساب آنها واريز شده است .

 

 

 

کدخبرنگار: 10006

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group