چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

جلسه امضای تفاهم‌نامه اوقات فراغت و فعالیت‌های فرهنگی سال 1393 کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زرندیه با حضور مسئول دبیرخانه‌ي هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی و کارشناسان دبیرخانه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جماعات، مسئولین و رابطین 22 کانون فرهنگی و هنری شهرستان در محل مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع ) شهر مأمونیه بر گزار شد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرنديه حضور ائمه جماعات در کانون‌های فرهنگی و هنری را به عنوان محور فعالیت های فرهنگی، بسیار با اهمیت دانست و بر لزوم هماهنگی و همکاری بیش از پیش ائمه جماعات و مسئولین کانون‌ها تأکید کرد.

 

احمد جوانمرد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری می‌توانند به مثابه بازوان اداره اقدام کرده و در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها اداره را یاری کنند.

 

وی در ادامه، خلاقیت، عضوگیری و تربیت نیروی جوان و نوجوان کارآمد و متعاقب آن تقویت باورها و اعتقادات مذهبی خانواده‌ها و توجه بیش از پیش به اقامه نماز را از مهمترین انتظارات موجود از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد.

 

در پایان جلسه پس از بررسی نقطه‌نظرات هریک از مسئولین در مسائل جاری کانون، تفاهم‌نامه اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان سال جاری امضاء شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group