جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: موانع موجود در مسیر ادامه احداث بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه برطرف شد.

شهلا میرگلوبیات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: عملیات ساخت بیمارستان امام رضا (ع) شهر مأمونیه که با وجود تخصیص اعتبارات لازم به دلیل مشکل پیمانکار متوقف شده بود، هفته آینده آغاز شود.

 

وی ادامه داد: احداث این بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 مترمربع و با زیربنای سه هزار و 700 متر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سال 89 آغاز و مقرر بود مطابق موافقت نامه اولیه در سال 91 به بهره برداری برسد اما به دلیل کمبود اعتبار پیشرفت چندانی نداشته است.

 

وی اظهار داشت: این بیمارستان که در جنوب غربی شهر مأمونیه مرکز شهرستان زرندیه کلنگ زنی شده است در دو طبقه توسط وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت احداث و توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجهیز می شود.

 

وی با اشاره به کمبود فضای درمانی در این شهرستان خواستار تسریع در ساخت و بهره برداری از این طرح برای ارائه خدمات درمانی به مردم شد و تصریح کرد: بهره مندی از حداقل خدمات درمانی و بهداشتی حق مسلم مردم شهرستان زرندیه است که امیدواریم با تسریع در احداث این مجموعه درمانی خواسته دیرینه مردم این منطقه محقق شود.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه گفت: علمیات چهار بانده شدن جاده زرندیه - بوئین زهرا نیز تا هفته دولت به انجام می رسد.

 

وی با تأکید بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز در این محور نیز گفت: یکی از نقاط حادثه خیز این محور تقاطع بوئین زهرا به خرقان است که با پیگیری های انجام شده مقرر شد دوربرگردان های مناسبی در این نقطه احداث شود.

 

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح اصلاح ورودی شهر زاویه از توابع زرندیه بین اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی و شهرداری این شهر خبر داد و افزود: نصب برج های نوری در ورودی شهرهای مأمونیه و پرندک از سمت اتوبان تهران – ساوه از دیگر نیازهای این منطقه است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group