شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

نماینده ساوه و زرندیه گفت: در جایگاه والای شورا همین بس که در قرآن سوره‌ای به نام شورا داریم.

میرگلوبیات در مراسمی که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: شورا برگرفته از قرآن و مبتنی بر همفکری و انجام کارهای درست به صورت گروهی است. اگر به زندگی پیامبر توجه کنیم ، متوجه می‌شویم که ایشان علیرغم معصوم بودن‌شان بیشتر از هر فردی با دیگران مشورت می‌کردند و در امور مختلف از اطرافیان مشورت می‌گرفتند.

 

وی در ادامه افزود: همه مسئولین در یک خط حرکت می‌کنیم و هدفی مشترک داریم لذا باید در امور متحد بوده و در رفع مشکلات مردم کوشا باشیم، چراکه ما مقام و جایگاه‌مان را مدیون مردم هستیم و باید از این فرصت اندک به خوبی استفاده کنیم. حیف است که پش از گذراندن عمر کاری حسرت امور انجام نشده را بخوریم.

 

میرگلوبیات گفت: جایگاه شورا بسیار والاست و امیدواریم که بتوانیم جایگاه آن را همانگونه که هست نشان دهیم.

 

وی در رابطه با شعار امسال گفت : از شعار امسال نمی‌توان به سادگی و به صورت سطحی گذشت، باید به مردم در جهت توسعه اقتصاد و فرهنگ کمک کنیم. در مسئله فرهنگ باید ریشه و بنیان آن یعنی خانواده را مستحکم سازیم.

 

وی در ادامه افزود: مدیریت جهادی یعنی استفاده بهینه از تمامی منابع موجود کشور، یعنی مدیریت در مصرف. دشمنان برای ایران اسلامی ما دندان تیز کرده‌اند و نباید به آنان اعتماد کرد چراکه شواهد نشان می‌دهند کشورهایی که به آمریکا و اسرائیل اعتماد کردند وضعیت امروزشان وحشتناک است.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه کردی، فرماندار شهرستان زرندیه گفت: استان مرکزی باید با نگاهی ویژه به شهرستان زرندیه نگاه کند، چرا که زرندیه شهرستانی جوان با قابلیت‌های فوق‌العاده بالا و منطقه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان است.

 

کردی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گفت: باید همگی مرزهای جغرافیایی را کنار گذاشته و به فکر آبادانی زرندیه باشیم.

 

علم الهدی امام جمعه مرکز شهرستان زرندیه نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک ماه رجب گفت: باید از کرامات این ماه کمال استفاده را ببریم.

 

وی در ادامه خطاب به مسئولین افزود: طوری عمل کنید که اعتماد مردم نسبت به شما بالا برود، انقلاب اسلامی برای کسب این اعتماد ذره ذره تلاش کرده است، طوری نباشد که مردم از مسئولین ناراضی باشند لذا باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مشکلات مردم را حل کنیم، در همین راستا چقدر خوب است که مسئولین در شهر و یا روستایی که خدمت می‌کنند اسکان داشته باشند تا شاهد مشکلات مردم باشند.

 

علم‌الهدی در ادامه گفت: مسئولیت بیت‌المال سنگین، مشکل‌آفرین و خطرناک است به طوری که از آن تحت عنوان مار و عقرب نام برده می شود. اموالی که 75 میلیون انسان در آن شریک هستند. بیت‌المال ظاهری شیرین و باطنی سخت و زشت دارد لذا سعی کنید در نگهداری از بیت‌المال کمال سعی خود را انجام دهید تا دچار عذاب دنیوی و الهی نشویم.

 

وی افزود: پیشرفت با اتحاد و همدلی مسئولین به دست می‌آید. پس دست به دست هم دهید و خارج از مرزهای جغرافیایی به سمت یک هدف مشترک حرکت کنید تا شهرستان زرندیه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

علم الهدی در آخر از همه مسئولین درخواست کرد که در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group