جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه از مسئولان هیئات‌ مذهبی، ائمه جماعات، مداحان، نویسندگان دینی، رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و دستگاه‌های تبلیغاتی خواست تا امسال با هماهنگی و آرایش خاص برای شرکت در نبرد سنگین فرهنگی آماده باشند.

جت‌الاسلام حسینعلی یزدان‌دوست با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری، گفت: همانگونه که رهبری فرمود اقتصاد و سیاست ذیل فرهنگ‌‌ هستند، بنابراین توجه جدی مسئولان سیاسی و اقتصادی به حوزه فرهنگ لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.

وی در آستانه برگزاری سنت حسنه اعتکاف با اشاره به مساجد جامع و مساجدی که آمادگی مراسم اعتکاف را دارند، افزود: به زودی جلسه‌ای با حضور مسئولان فرهنگی برگزارکنندگان اعتکاف تشکیل خواهد شد که بر این اساس در هشت مسجد شهرستان مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام یزدان‌دوست با بیان اینکه امسال مدیریت جهادی در فرهنگ، مسئولیت متولیان فرهنگی را سنگین‌تر کرده است، ادامه داد: دفاع از اعتقادات و ارزش‌های دینی گرچه وظیفه همه مسلمانان است و مقام معظم رهبری عزم ملی را به ‌عنوان پشتوانه این حرکت مطرح کرده‎اند، اما، انجام وظیفه مسئولان در حوزه‌های اقتصادی عزم جهادی را می طلبد.

رئیس تبلیغات اسلامی زرندیه با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه‌ریزی فرهنگی و روحیه جهادی فعالیت کنند، تصریح کرد: تبلیغات اسلامی این شهرستان امسال با بسیج تشکل‌های دینی، نیروهای مردمی و با فعال‌تر کردن جبهه فرهنگی، اقدامی جدی و جهادی در حوزه فرهنگی خواهد داشت و اردوگاه آماده‌سازی سپاه فرهنگ را راه اندازی خواهد کرد.

وی توضیح داد: این ارگان در حوزه‌های مختلف اعم از اعزام نیروهای متخصص فرهنگی به مراکز گوناگون، برگزاری دوره‌های آماده‌سازی و آموزشی برای هیئات‌ مذهبی و برگزارکردن دوره‌های عملیاتی برای نخبگان بخصوص در فضای مجازی و فعال کردن سایت‌ها و وبلاگ‌های دینی اقدام می‎کند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group