شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

ایستگاه CNG مرکز شهرستان زرندیه با حضور مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.

میرگلوبیات نماینده شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از عوامل اجرایی و پیگیری این پروژه گفت: متأسفانه این پروژه بیش از هشت سال طول کشید و بالاخره با روی کار آمدن شورای شهر جدید و تلاش آنها به ثمر نشست.

 

وی در ادامه در خصوص پمپ بنزین افزود: در تلاش برای احداث یک جایگاه پمپ بنزین در شهرستان هستیم چرا که شهرستان زرندیه روند رو به رشدی دارد و پتانسیل برخورداری از جایگاه‌های سوخت‌رسانی را داراست.

 

به گزارش ایسنا، زندوکیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گفت: در این راستا بیشتر باید به سمت مصرف CNG برویم و مصرف سوخت‌های دیگر را کاهش دهیم.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به پاک بودن این سوخت استفاده از وسایل نقلیه دوگانه‌سوز هم در کاهش هزینه‌های نفتی و هم پاکیزگی هوا مؤثر خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: پیشنهاد می‌شود که در کنار این ایستگاه سوخت‌رسانی CNG، ایستگاه پمپ بنزین نیز ایجاد شده و رفاه شهروندان از این طریق افزایش یابد.

 

در ادامه ویس‌کرمی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی نیز گفت: امیداوریم که در کنار این ایستگاه با توجه به در مضیقه بودن مرکز شهرستان در بحث جایگاه پمپ بنزین، درخواستی مبنی بر دریافت مجوز پمپ بنزین داشته باشیم تا مجوز جایگاه پمپ بنزین را هم صادر کنیم.

 

وی با بیان اینکه در صورت وجود درخواست احداث پمپ بنزین، مجوز مربوط به آن یک ماهه صادر می‌شود اظهار کرد: مالک این جایگاه که بیست میلیارد ریال در آن هزینه شده شهرداری مرکز شهرستان است و امید می‌رود که الزامات ایمنی در آن رعایت شود تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group