شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: کارگران مجاهدان سنگر تولید و عرصه اقتصاد کشور هستند.

شهلا میرگلوبیات به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر افزود: کارگران به عنوان گردانندگان چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

 

وی اظهار داشت: حرکت چرخ صنعت کشور با تلاش جامعه شریف و زحمتکش کارگری انجام می‌شود و از آنجاکه آنان خط مقدم کار و تولید هستند لذا نقش محوری در توسعه اقتصادی دارند.

 

وی با بیان اینکه تلاش مجدانه جامعه کارگری از ارکان اصلی توسعه جامعه محسوب می‌شود، ادامه داد: تلاش کارگر و کارفرما باعث چرخش اقتصاد و پویایی یک کشور شده و همگرایی و همدلی دوسویه منجر به تقویت تولید و سرمایه ایرانی می‌شود.

 

وی اعتقاد، باور قلبی و از خودگذشتگی را سرلوحه کار جامعه کارگری کشور دانست و تصریح کرد: با این ویژگی‌ها بود که کارگران کشور ما در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند و هم‌اکنون نیز با همین روحیه به پیشرفت کشور فکر کرده و مجاهدت می‌کنند.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه با درخواست از مسئولان به منظور برطرف کردن مشکلات این قشر شریف و زحمتکش جامعه گفت: همانطور که کارگران برای تولید پایدار و خودکفایی کشور تلاش می‌کنند مسئولان نیز باید با فراهم کردن معیشت، رفاه و دفاع از حقوق کارگران دین خود را ادا کنند.

 

وی پیگیری در خصوص کاهش مشکلات جامعه کارگری را منجر به آسایش و آرامش فکری و ذهنی آنان دانست که منجر به بروز خلاقیت و ابتکار عمل بیشتر در عرصه کار و تلاش خواهد شد که در آن صورت موتور محرکه اقتصاد کشور با شتاب بیشتری و به دست کارگران توانمند به حرکت خود ادامه خواهد داد.

 

میرگلوبیات با اشاره به پیگیری مطالبات جامعه کارگری کشور توسط مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه رضایت كارگران از شرايط كار و پاسخ به انتظارات و مطالبات آنان، انگيزه آنها را براي تداوم تولید و رونق اقتصادی افزایش می‌دهد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group