شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024
نماینده شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ولایت فقیه است.
 

شهلا میرگلوبیات در اولین نمازجمعه شهر خشکرود زرندیه گفت: یکی از اهداف برگزاری نماز جمعه بیان مشکلات و دغدغه‌های سیاسی است. 

وي با بيان اينكه مردم نشان داده‌اند كه همه و همه پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند افزود: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر روی آن دارند به این معنی است که طوری حرکت کنیم كه دشمن نتواند برای ما مشکلی ایجاد کند، باید طوری بی‌نقص عمل کنیم كه خطای‌ ما ابزار سوءاستفاده دشمن نشود. 

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام حسینی رئیس دفتر نماينده ولي فقيه در استان مركزي نيز گفت: برکات نماز جمعه باعث پیشرفت شهر می‌شود. وي افزود: عمل انسان نيز روح دارد و روح آن نیت است، اگر تا به امروز آرزو داشتید که در نماز جمعه حضور داشته باشید، ثواب نماز جمعه برایتان نوشته می‌شد، اما حال که شهرتان مزین به نماز جمعه شده است باید حسن نیت‌تان را نشان دهید و صفوف نماز جمعه را پر کنید و حضوری پررنگ داشته باشید. 

وی در ادامه افزود: شهرستان زرندیه امروز با چهار امام جمعه در سطح شهرستان قدرت زیادی را دارا خواهد شد، چرا که این شهرستان با این شرایط از استثنائات کشور است، باید خدا را شاکر باشیم که از نعمت ائمه جمعه بهره‌مند هستیم و در راه ایجاد یک جامعه اسلامی می‌کوشیم. 

حجت‌الاسلام علیرضا سرحدی امام جمعه شهر خشکرود نيز در اولین نماز جمعه این شهر گفت: پنج اردیبهشت یادآور معجزه خداوند در طبس بود. روزی که همه ما دیدیم که عنایت خداوند متعال در همه شرایط شامل حال ملت عزیز ما می‌شود.

 

وی در ادامه 9 اردیبهشت روز شورای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفته و افزود: شورای اسلامی شهر و روستا هدفش چیزی جز خدمت‌رسانی نیست و یکی از مهم‌ترین رده‌های مسئولیتی شهر و روستاست، چرا که ارتباط نزدیکی با مردم دارد و باید انتظارات مردم را مورد بررسی قرار داده و مشکلات را از پیش رو بردارند.

 

حجت‌الاسلام سرحدی گفت: امروز همه ما موظف هستیم که وحدت را در کشور حاکم سازیم، در صدر این کار ائمه جمعه هستند که با مردمداری و مهربانیت و نگاهی یکسان به همه احزاب و اقشار جامعه می‌توانند همدلی و اتحاد را در کشور برقرار سازند. لذا می‌بایست مرزهای جغرافیایی را کنار گذاشته و در کنار هم و برای هم در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group