دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز که به فرهنگ ما حمله شده، باید با نیروی جوان با آن مقابله کنیم.

سردار صدیقی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرندیه ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه بسیجیان گفت:امیدواریم که در سال جدید با توجه به نامگذاری انجام شده توسط رهبر معظم انقلاب، همگی در صدد تحقق شعار امسال قدم برداشته و زمینه را برای پیشرفت‌های بزرگ فراهم سازیم.

 

وی گفت: باید در راستای تحقق اهدافمان از حضرت زهرا(س) الگو‌گیری کنیم، چراکه ایشان حداقل 400 حدیث در زمینه‌های مختلف دارند که می‌تواند در بسیاری از امور فرهنگی ما را یاری کند.

 

صدیقی گفت: ما باید در کشورمان از تمامی نیروها استفاده کنیم، باید به نیروهای جوان کشور اعتماد کنیم، هرجا که به جوانان میدان دادیم، هرجا که جوانانی که دغدغه دین و انقلاب دارند را وارد عرصه کردیم، پیروز بودیم.

 

وی در ادامه افزود: امروز که به فرهنگ ما حمله شده، باید با نیروی جوان با آن مقابله کنیم؛ باید با فرهنگ مصرف مقابله کنیم. باید به گفته مقام معظم رهبری اقتصاد داخلی را رونق دهیم و لازمه این کار اعتماد به جوانان است.

 

وی اضافه کرد: نباید از ورود تفکر جوان به حوزه‌های مختلف ترسید، زمانی کسی فکر نمی‌کرد که بشود پهبادهای آمریکا را سالم به زمین نشاند، اما، ‌ما به حول و قوه الهی این کار را کردیم، تازه بعد از ما روسیه فهمید که این کارها هم امکانپذیر است.

 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از سرهنگ احمدجعفری تقدیر و سروان محمد مهجوری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه زرندیه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group