جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مراسم گرامیداشت مقام زن به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان جشن بزرگ کوثر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر تقوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان در این مراسم در جمع بانوان شهرستان زرندیه گفت : قوانین اسلام در رابطه با جایگاه زن قدمتی چندین برابر نسبت به قوانین دیگر کشورها و ادیان دارد.

 

وی در ادامه افزود : تمامی نگرانی‌ها، خودکشی‌ها و ناآرامی‌ها از غرب به شرق می‌آید.

 

وی تئوری اسلام در خصوص خانواده و زن را آرامش عنوان کرد و افزود: هدف اسلام رساندن آرامش به خانواده است.

 

وی با بیان اینکه غرب ارزش‌های زن را به ضد ارزش تبدیل کرده است گفت: یک واژه منفی می‌تواند یک فرهنگ را عوض کند، استفاده از لفظ عقب‌افتاده نسبت به کشورهای اسلامی باعث بروز ناهنجاری‌هایی در جوامع دانشگاهی ما شده است، چرا باید نسبت به کشورهای اسلامی اینگونه دیدگاهی داشت؟ لذا باید مواظب بود که با این عبارات ارزش‌های ما را از ما نگیرند.

 

وی تصریح کرد: غرب با تئوری‌های مختلف بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده و آنچه با از بین بردن بنیان خانواده به ما می‌دهد ترویج فحشا و بی‌بندوباری در خانواده‌هاست.

 

وی در ادامه افزود : تأخیر در ازدواج باعث بروز معضلات بسیاری می‌شود چراکه نیازهای عاطفی را نمی توان پنهان یا مهار کرد؛ غرب بر این نکته هم تکیه کرده و ما را با ظواهر فریبنده گمراه می‌کند و در باطن این اقدامات هدفی جز استفاده ابزاری از زنان را دنبال نمی‌کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group