جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرندیه گفت: در سال گذشته 222 دانشجو و دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد زرندیه بهره‌مند شدند.

 

 

غلامرضا حافظ‌کمال  افزود: در اين مدت مبلغ بالغ بر 429 ميليون ريال به دانش‌آموزان و دانشجويان تحت حمايت اختصاص يافته است.

 

 

 

وی افزود: اين مبلغ جهت هزينه پوشاک، هزينه تحصيلي، لوازم‌التحرير، کلاس‌هاي آموزشي و اردوهاي زيارتي و سياحتي مساعدت شده است.

 

 

 

وي کمک به ادامه تحصيل و کمک به پرداخت هزينه‌هاي آن را از اقدامات اين نهاد در حمايت از دانش‌آموزان و دانشجويان دانست و تصريح کرد: خدمات ارائه شده نسبت به خدمات سال گذشته 63 درصد رشد داشته است.

 

 

 

وی با بیان اینکه توسعه و آبادانی کشور مستلزم حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف جامعه است، افزود: در صدد هستیم با حمایت‌های همه‌جانبه از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در این راستا قدم‌های مؤثری را برداریم.

 

 

 

وی اضافه کرد: امور فرهنگی یكی از محورهای اساسی فعالیت‌های كمیته امداد را تشكیل می‌دهد و رسالت مهمی است كه این نهاد در رابطه با افراد مورد حمايت و در كنار سایر خدمات خود بر عهده دارد.

 

 

 

حافظ‌کمال خاطرنشان کرد: ايجاد کانون‌هاي تابستاني به منظور بهره‌مندي دانش‌آموزان و دانشجويان از برنامه‌هاي فرهنگي از اقدامات اين نهاد در ايام فراغت از تحصيل است.

 

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group