شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

میرگلوبیات خواستار بومی‌سازی نیروی کار در زرندیه شد

شهلا میرگلوبیات در مراسم تودیع و معارفه فرماندار زرندیه گفت: صنعت به سرعت در حال رشد و پیشرفت است اما، سطح متوسط پیشرفت عمرانی این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کمتر است. ورودی شهرها، راه‌های روستایی، راه‌های بین شهری سالانه جان بسیاری از عزیزان این شهرستان را می‌گیرد؛ لذا باید شعار امسال را در این شهرستان تبدیل به عمل کنیم که این جز با همت ما مسئولین محقق نمی‌شود.

 

وی در ادامه گفت: در سال گذشته 20 میلیارد ریال فقط برای توسعه ورزش شهرستان اخذ شد که زمین چمن مصنوعی شهرستان به ثمر رسید و سد خاکی علیشار نیز تا دوماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

 

میرگلوبیات در ادامه خواستار بومی‌سازی نیروی کار در سه شهرک صنعتی شهرستان شد و گفت: این اقدام باعث رفع بسیاری از مشکلات شهرستان خواهد شد.

 

وی در رابطه با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: در صورت انصراف هر فرد از دریافت یارانه، مبلغ آن به توسعه طرح‌های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی تخصیص داده می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز مهمترین هدف مسئولان را خدمت‌رسانی عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در ادامه افزود: امیدواریم در کنار فرماندار جدید بتوانیم مشکلات باقیمانده را به تدریج حل کنیم  که از جمله آنها می‌توان به جایگاه سوخت CNG اشاره کرد .

 

وی ابراز امیدواری کرد که در سال اقتصاد و فرهنگ مشکلاتی همچون مشکل بهداشت و درمان برطرف شده و عریض کردن جاده‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به انجام برسد.

 

علم‌الهدی در خصوص گام دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت : امیدواریم بستری فراهم شود تا متقاضیان بتوانند بدون مشکل ثبت‌نام کنند.

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group