شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

استاندار استان مرکزی گفت: مسایل فرهنگی را نمی‌توان جدای از مسایل اقتصادی دانست، چراکه اگر این دو را از هم جدا کنیم‌، ارزش‌های فرهنگی نمی‌توانند خود را در جامعه نمایان کنند

محمدحسین مقیمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید زرندیه گفت: اگر در جامعه ما مشکلات به درستی مورد  بررسی قرار گیرد‌، درمی‌یابیم که ریشه بسیاری از آنها به مسایل فرهنگی ختم می‌شود.

 

وی افزود: آنچه امروز از ما خواسته می‌شود مدیریت جهادی است، به این معنی که نسبت به شرایطی که در آن قرار داریم بتوانیم جهادگونه چاره‌اندیشی کرده و به نتیاج آن عمل کنیم. 

 

وی در ادامه افزود: امروز در شرایطی هستیم که دشمنان عزم خود را جزم کرده‌اند تا نگذارند ما در عرصه‌های مختلف موفق شویم، باید طوری عمل کنیم که امید دشمن را ناامید کنیم.امروز باید با عملکرد خود شرایطی را فراهم سازیم که هرچیز در جای خود قرار گیرد.

 

استاندار مرکزی گفت: انتخاب مدیران اجرایی یکی از مهمترین اموری است که می‌تواند در حرکت جهادی نقش مهمی را ایفا کند چراکه ما در کشور از سرمایه عظیم نیروی انسانی در تخصص‌های مختلف برخوردار هستیم.

 

وی با تأکید براینکه شهرستان زرندیه چه از نظر موقعیت استراتژیک و چه در زمینه محصولات کشاورزی برای ما فوق‌العاده مهم است افزود: زرندیه می‌تواند یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی و کشاورزی کشور باشد.

 

وی اضافه کرد: زرندیه در زمینه حمل و نقل می‌تواند نقش مهمی داشته باشد و در همین راستا می‌توان به شهرستان زرندیه به عنوان یک قطب مهم در کشور نگاهی متفاوت داشت.

استادار استان مرکزی در ادامه افزود: اشتیاق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان مثال‌زدنی است که از جمله آنها می‌توان به بازار مبل ایران اشاره کرد، البته از اینگونه موارد، فراوان وجود دارد.

 

مقیمی در رابطه با سیاست‌های 24‌گانه ابلاغی توسط رهبری گفت: یکی از این 24 مورد، توسعه صادرات غیر نفتی است که این شهرستان نسبت به پتانسیل‌های موجود در آن می‌تواند کمک شایانی را به تحقق این امر بکند.

 

وی با اشاره به علاقه‌مندی مسئولان استان و شهرستان زرندیه نسبت به رشد و توسعه آن در ادامه گفت: این شهرستان برای پیشرفت استان مرکزی بسیار مهم است چرا که برای پیشرفت نقاط قوت بسیاری دارد.

 

مقیمی در رابطه با دور دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: یکی از اقداماتی که همه باید همت کنند تا به خوبی محقق شود گام دوم هدفمندی یارانه‌هاست. ما هر زمان که طبق قانون با مسایل برخورد کردیم کشور در مسیر درست خود قرار گرفت، لذا در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها هم باید طبق قانون عمل کنیم که در این راستا ستاد مرکزی تشکیل شده و جلسات آن انجام شده و در حال حاضر نیز اجرای آن ادامه دارد.

 

وی در ادامه گفت: تمامی تلاش مسئولین ذیربط بر این است که همه متقاضیان بتوانند بدون مشکل ثبت‌نام کنند. در همین رابطه رئیس جمهور پیشنهاد داد افرادی که نیازی به دریافت یارانه ندارند با انصراف خود دولت را در محقق کردن طرح‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشت و سلامت کمک کنند که یکی از مهمترین این موارد طرح بیمه سلامت است که برای همه مردم در دست اجراست. امروز مدیریت جهادی برای ما یک تکلیف است و طبق این تکلیف باید طبق قانون با انجام مدیریت درست، هدفمندی یارانه‌ها را به درستی محقق کنیم.

 

به گزارش ایسنا، هدایتی فرماندار سابق شهرستان زرندیه نیز گفت: با تمامی تلاش خود توانستیم با همکاری مسئولین آرامش را برای شهرستان زرندیه به ارمغان بیاوریم، بنده خوشحالم که از سمت فرمانداری به سمت شهروندی ارتقاء درجه پیدا کرده‌ام.

 

محمد کردی فرماندار جدید شهرستان زرندیه نیز ضمن تشکر از فرماندار سابق گفت: دست مدیران اقتصادی و صنعتی شهرستان را به گرمی می‌فشارم که پایه‌های رشد این شهرستان هستند.

 

وی در ادامه افزود: امیدواریم که با سابقه و تجربه دوستان بتوانیم شهرستان را به درجه‌ای که لایق آن است برسانیم که البته تحقق این امر مستلزم نگاه ویژه استاندار و همت مسئولیت است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group