چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

درحکمی از سوی وزیر کشور، محمد کردی به سمت فرماندار شهرستان زرندیه منصوب شد تا ششمین تغییر در فرمانداران فرمانداری های استان مرکزی نیز محقق شود.

براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی استانداری مرکزی، محمد کردی بعنوان فرماندار زرندیه منصوب و مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید این شهرستان روز شنبه هفته آینده از ساعت 9صبح در شهرستان زرندیه برگزار می شود.

محمد کردی از فرمانداران جدید استان مرکزی است که اصالت استان لرستان، متولد شهرستان بروجرد که سالها سابقه حضور در استان مرکزی را دارد.

وی دارای سابقه بخشداری بخش های شهرستان های شازند و کمیجان بوده که مدتی نیز بعنوان معاون فرماندار در فرمانداری شهرستان خمین مشغول به فعالیت بوده است.

کردی در استانداری مرکزی نیز مسئولیت مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات را برعهده داشته و پس از آن چندسالی مئول دفتر فناوری اطلاعات در شهرداری کرج بوده است.

مطابق برنامه ریزی انجام شده، مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان زرندیه روز شنبه از ساعت 9صبح با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری زرندیه برگزار می شود.

پیش از این علی رضا هدایتی فرماندار زرندیه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group