دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

نشست فرهنگی سیاسی هنرمندان بسیجی شهرستان زرندیه همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی که روز هنر انقلاب اسلامی نام گرفته است، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان زرندیه در این اداره برگزار شد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مخصوصا شهید هنرمند محمد ضیایی از شهدای شهرستان زرندیه، گفت: امروز به واسطه شهادت شهید اهل قلم مرتضی آوینی به عنوان روز هنرمند و بسیج هنرمندان نام گرفته است.

 

احمد جوانمرد ضمن قرائت بخشی از وصیتنامه این شهید هنرمند، افزود: گفتار شهید آوینی است که او را سرمشق این نسل و انقلاب کرده و ولایت‌پذیری و اخلاق‌مداری وی باعث جاودان شدن خود و شخصیتش در تاریخ انقلاب شده است.

 

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب زمینه لازم جهت شناسایی شهدای هنرمند از شهرهای بزرگ و کوچک ایجاد شد. حدود یک سال است که بسیج هنرمندان شروع به کار کرده و اعضای آن به چهل عضو رسیده است.

 


جوانمرد با اشاره به برگزاری 20 برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرستان، ادامه داد: این برنامه‌ها با استقبال خوبی از جانب مردم روبرو شد، لذا امیدواریم که در آینده نیز با کمک هنرمندان و مسئولان شهرستان برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

 

به گزارش ایسنا، تعدادی از هنرمندان حاضر در این جلسه به بیان نظرات خویش در خصوص هنر به ویژه هنر انقلابی پرداختند و در پایان تعدادی از هنرمندان بسیجی شهرستان به همراه تعدادی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه، بر سر مزار هنرمند شهید محمد ضیائی حاضر شده و به روح ملکوتی آن شهید بزرگوار و دیگر شهدا، ادای احترام کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group