جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جلسه آموزشی حقوق اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با حضور جانشین دادستان زرندیه در هنرستان کار و دانش پسرانه فصیح شهر خشکرود برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام علیان در این جلسه، گفت: اصل امر به معروف و نهی از منکر به صورت تذکر لسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی با اشاره به روش‌های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر، افزود: اطلاعات مربوط به انواع جرایم و مجازات‌های آن باید برای دانش‌آموزان شفاف‌سازی شود.

 


به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه نیز با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سال 93 و گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: دانش‌آموزان باید نهایت تلاش و کوشش خود را در زمینه درس خواندن هرچه بیشتر و تقویت اخلاق و احترام به والدین و معلمان به کار گیرند.

 

 

 

بخشعلی قشقایی ادامه داد: دانش آموزان باید رهنمودهای امام خمینی (ره)، وصایای شهدا و منویات مقام معظم رهبری را فرا راه خود قرار دهند .

 

 

 

به گزارش ایسنا، همچنین اعضای ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان زرندیه از وضعیت تحصیلی، تربیتی، آموزشی و مشاوره‌ای دانش آموزان شاهد در مدارس پسرانه و دخترانه فصیح و دبستان شهید منتظری شهر خشکرود بازدید کردند.

 

 

 

در این بازدید اعضای ستاد ضمن بررسی دقیق وضعیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان شاهد از نزدیک در جریان امورات ورزشی و اردویی آنها قرار گرفته و توصیه‌های لازم در این زمینه‌ها را ارائه و از زحمات عوامل اجرایی مدارس نامبرده تقدیر و تشکر کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group