چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

در پی دیدار امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر پرندک با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تردد قطار تهران جنوب در این شهر از سر گرفته شود.

در پی تغییر مسیر قطار تهران جنوب و عدم عبور آن از شهر پرندک که به مدت یک ماه است انجام شده است امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پرندک در جلسه‌ای با دکتر پورسید آقایی معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار از سرگیری تردد قطار در این مسیر شدند.

 

به گفته محمد رسفیجانی شهردار پرندک، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی و نیز کاهش مدت زمان حرکت قطار از سوی معاون وزیر به عنوان علت تغییر تردد قطار از این مسیر و انتخاب مسیر جایگزین، اعلام شد.

 

وی افزود: معاون وزیر در راستای رفاه حال شهروندان قول مساعد داد که یا با فعالیت قطار محلی در این مسیر و یا برگشت قطار جنوب و تردد در این محور جهت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه اقدام شود.

 

رسفیجانی گفت: مسئولان شهر پرندک نیز با تقدیر از حسن نظر و قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی، سابقه طولانی عبور قطار تهران جنوب از این مسیر و حجم بالای تردد مسافران به ویژه دانشجویان را از مهمترین دلایل فعالیت ایستگاه راه آهن شهر پرندک دانسته و خواستار تجدید نظر مقامات وزارت راه و شهرسازی در این تصمیم شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group