جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

امام جمعه پرندک گفت: خدمت به مردم با روحیه جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شود.

 

 

حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در دیدار با جمعی از مسئولان و مردم این شهر که در دفتر امام جمعه برگزار شد با یادآوری نامگذاری سال جاری افزود: انقلاب اسلامی سابقه‌ای درخشان در مدیریت جهادی دارد و تفکر کار جهادی و بسیجی‌وار همواره موجب کسب توفیقاتی برای این انقلاب شده است.

 

 

 

وی بیان کرد: نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت موضوع اقتصاد است.

 

 

 

وی اضافه کرد: این نامگذاری بسیار هوشمندانه و حکیمانه است چرا که تحقق آن موجب پیشرفت و توسعه روزافزون کشور خواهد شد و اقتدار و عظمت نظام را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

امام جمعه پرندک با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی کشور با اجرای دقیق فرمایشات رهبری معظم انقلاب برطرف خواهد شد، عنوان کرد: در کنار برطرف شدن مشکل اقتصادی کشور، باید مشکلات فرهنگی نیز که یکی از دغدغه‌های رهبری است، برطرف شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم وظیفه دارند برای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ، مشارکت همگانی و عزم ملی توأم با مدیریت جهادی داشته باشند، اضافه کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور عمل به منویات رهبری معظم انقلاب است که موجب ناکامی دشمنان خواهد شد.

 

 

 

حجت‌الاسلام سیدمحمدی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم برای تحقق این شعار از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود کشور بهره‌برداری کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group