جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024
رئیس شبکه دامپزشکی زرندیه گفت: 24 مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی متخلف در این شهرستان طی سال گذشته به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
 
داود سرمدی  افزود: در راستای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن تولید، نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی، سال گذشته دو هزار و 651 مورد بازرسی از این مرکز انجام شد.
 
وی بیان کرد: پس از انجام این بازرسی‌ها 44 واحد متخلف غیربهداشتی شناسایی شدند که 24 مورد از این متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و مابقی اخطاریه دریافت کردند.
 
وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در توزیع مواد دامی با خودروهای غیرمجاز تصریح کرد: در طول این مدت با متخلفانی که با خودروهای غیرمجاز اقدام به حمل و توزیع فرآورده‌های خام دامی به صورت غیربهداشتی می‌کردند برخوردهای قانونی انجام شد تا از تکرار آن جلوگیری شود.
 
رئیس شبکه دامپزشکی زرندیه گفت: سال گذشته 164 هزار و 933کیلوگرم دام سبک و سنگین در کشتارگاه این شهرستان ذبح شد که هزار و 615 کیلوگرم آن غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم شد.
 
سرمدی خاطرنشان کرد: شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را به صورت بسته‌بندی و از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی تهیه کرده و به هنگام خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مهر دامپزشکی بر روی لاشه‌ها دقت کافی داشته باشند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group