شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

هرگاه صحبت از هنر به ویژه هنر انقلابی و هنر اسلامی به میان می‌آید، محال است فکر هر انسان قدرشناسی، هنرمند توانمند و متعهدی همچون سید مرتضی آوینی را به خاطر نیاورد.

 

 

احمد جوانمرد مدیر ارشاد زرندیه  افزود: این هنرمند شهید که انسانیت، اخلاق و ولایتمداری را سرلوحه کار خویش قرار داده بود، تلاش می‌کرد ضمن ثبت هنرمندی انسان‌های وارسته که همانا زیباترین هنرشان شهادت بود، روایت‌های فتح را به زبان هنر که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب،"رساترین زبان است" بازگو کند.

 

وی با اشاره به بیستم فروردین سالروز شهادت این سید بزرگوار که به نام روز هنر انقلاب اسلامی نام گرفته است، اظهار کرد: نه تنها یاد و خاطر وی، بلکه داستان هنرمندی و رشادت صدها هنرمند شهید این مرز و بوم در تاریخ مانند قصه هنرمندی هنرمندانی چون شهید محمد ضیایی که نامش موجب فخر و غرور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه است، ثبت و ضبط شد.

 

جوانمرد ابراز امیدواری کرد که هنرمندان بتوانند در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، در راستای اهداف وآرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، هنرمندان شهید و امام شهیدان قدم بردارند و به تمامی شهدای انقلاب اسلامی ادای دین کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group