شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: در این سال که به نام اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است باید اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی داشت، باید هردو را مقاومتی کرد.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی در خطبه‌های نماز دومین جمعه از سال با اشاره به آغاز دهه دوم ایام فاطمیه گفت: امید است که در این روزها با سیاه‌پوش کردن فضای شهری و شرکت در مراسم‌های این ایام  بتوانیم رزق مادی و معنوی خود را از بانوی دو عالم بگیریم.

 

وی در ادامه افزود : پیامبر اکرم شش ماه، هر روز پس از نماز صبح رو به روی درب خانه حضرت فاطمه(س) می‌ایستاد و به او و خانواده‌اش سلام می‌فرستاد تا آیندگان بدانند که منظور از اهل بیت(ع) فقط همسران حضرت رسول(ص) نبوده است.

 

علم‌الهدی در ادامه با اشاره به 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و نخستین روز حکومت الله و روزی است که ملت ایران بینش سیاسی و اجتماعی پیدا کردند و به جمهوری اسلامی رأی دادند، به خداوند و پیامبراکرم(ص)، ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه لبیک گفتند.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه افزود: امروز مسائل فرهنگی برای رهبر معظم بسیار مهم است چرا که گفته‌اند فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است پس نباید بگذاریم ارزش‌های دینی مخصوصا امر به معروف و نهی از منکر ضعیف شود، باید از این امر مهم و اساسی در جامعه حمایت شود. از عامر به معروف علی خلیلی حمایت نشد و شد آنچه نباید می‌شد. خوبان تأیید نکردند و باعث شد بدان وارد صحنه شوند و امر به معروف و نهی از منکر را جرم جلوه دهند که خاتمه این مسئله به شهادت خلیلی می‌رسد، فردی که تنها جرم او ایمان و تقوای وی بوده است.

 

وی در خاتمه گفت: بر همه ما واجب است برای آبادانی فرهنگ و اقتصاد کشورمان به اندازه توانمان کمک کنیم، مراجع قضایی باید با عاملین چنین مسائلی به شدت برخورد کنند. در این سال که به نام اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است باید اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومتی داشت، باید هردو را مقاومتی کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group