جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

امام جمعه موقت پرندک گفت: ملت ایران مسیر اقتدار ملی را با قدرت و مقاومت می‌پیماید.

حجت‌الاسلام ولی باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه با اشاره به سخنان اولین روز سال مقام معظم رهبری در حرم رضوی افزود: این ملت استعداد و ظرفیت قوی شدن را داشته و مسیر اقتدار را با شتاب هرچه تمام‌تر طی می‌کند.
 
وی تصریح کرد: برخورداری از سه عنصر اقتصاد، فرهنگ، علم و دانش موجب اقتدار ملی می‌شود که تقویت این عناصر از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب از مردم است.
 
وی بیان کرد: فرهنگ همچون هوای سالم است که اگر انسان تنفس سالم داشته باشد زنده است و اگر این هوا آلوده باشد انسان بیمار است.
 
امام جمعه موقت پرندک در ادامه با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز گفت: رهبر معظم انقلاب این اقدام راهیان نور را یک ابتکار نورانی دانستند که حقیقتا عطر و بوی شهدا را در جامعه اسلامی ترویج می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه مسئولان نباید اجازه دهند تا وقایع این حماسه تاریخی دستخوش تحولات قرار گیرد، راویان در این اردوها نقش برجسته و محوری دارند تا وقایع جنگ را به درستی و در مسیر جریان خود برای زائران بازگو کنند تا همواره روحیه ایثار و شهادت در جامعه زنده بماند.
 
وی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه، به تشریح دیدگاه اسلام در خصوص خانواده و آداب اسلامی پرداخت و گفت: نگاه اسلام به خانواده مقدس است.
 
وی اضافه کرد: خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که شخصیت فرزندان در آن شکل می‌گیرد و هیچ بنایی محکم‌تر از بنای خانواده نیست.
 
حجت‌الاسلام باقریان با بیان اینکه انسان به سه ویژگی نیاز دارند تا بتواند بنای خانواده خویش را استحکام بخشد، گفت: معاشرت زیبا، آراستگی در برخورد و غیور بودن و نیز وجود حس تقدیر در اعضای خانواده از جمله مسائلی است که موجب استحکام بنای خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن می‌شود.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group