يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زرندیه گفت: محورهای مواصلاتی این شهرستان به منظور آسان‌سازی سفرهای نوروزی مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

رضا حاجتی  گفت: لکه‌گیری آسفالت، روکش‌برداری، مرمت، تعمیر و شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خط کشی جاده‌ها، تجهیز راهدارخانه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی و نصب و مرمت حفاظ‌های جاده‌ای و پل‌ها بخشی از این عملیات است که قبل از فرا رسیدن نوروز انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی نسبی چهارراه خان‌آباد که  شامل نصب روشنایی، علائم هشداردهنده، استقرار یک دستگاه کانکس راهنمایی و رانندگی و خط کشی است نیز انجام شد.

حاجتی اضافه کرد: راه‌های مواصلاتی این شهرستان تحت پوشش پنج راهدارخانه در محورهای رنگرز، زاویه، پرندک، دوزج و رازقان هستند و راهداران آن با آمادگی کامل عملیات راهداری را انجام می‌دهند تا مردم هنگام سفر از آرامش خاطر در جاده‌ها برخوردار شوند.

حاجتی ادامه داد: محورهای زرندیه به لحاظ شرایط ویژه مانند نزدیکی به تهران از لحاظ بار ترافیکی دارای اهمیت خاصی است که اصلاح نقاط حادثه‌خیز آن نقش مؤثری در کاهش تصادفات، ایمنی مسافران و جاده‌ها دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group