پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: تلاش و عزم و حضور ملت و عمل مجاهدانه دولت، فرهنگ و اقتصاد جامعه را تقویت می‌بخشد

حجت‌الاسلام علم‌الهدی امام جمعه مرکز شهرستان زرندیه در اولین نماز جمعه سال جدید ضمن تبریک سال جدید خورشیدی گفت: این سال را باید به خانواده معظم شهدا و آزادگان و ایثارگران تبریک گفت.

 

وی در خصوص نوروز گفت: در ایام نوروز اتفاقات بزرگی رخ داده است که از جمله آنها می‌توان به بت‌شکنی حضرت رسول(ص) و حضرت ابراهیم(ع) و همچنین واقعه بزرگ غدیر خم اشاره کرد.

 

وی افزود: امسال که نوروز با ایام فاطمیه(س) مصادف شده است خوب است که ادب فاطمی را در این ایام رعایت کنیم .

 

وی در رابطه با نامگذاری امسال توسط رهبری گفت: تحقق اهداف امسال که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده باید به دست آحاد ملت و تلاش دولت مردان صورت گیرد.

 

به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر مأمونیه سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه نیز ضمن تبریک سال جدید گفت: نامگذاری امسال نشان می دهد که تقویت فرهنگ و اقتصاد کشور نزد مقام معظم رهبری اهمیت بالایی دارد. لذا همه مسئولین باید این گفتار رهبر فرزانه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا فرهنگ‌سازی از رده‌های پایین کشور شروع شود و به قسمت‌های بالایی برسد.

 

وی در ادامه افزود: شورای شهر مأمونیه با اکثر شرکت‌های خصوصی جلساتی داشته تا بتواند با کمک آنان امور عمرانی و فرهنگی را پیش ببرد.

 

اخوان در آخر افزود: امیدواریم در سال جدید به همت مسئولین ادارات و تلاش مردم شهرستان بتوانیم مشکلات شهر را یک به یک از پیش رو برداریم. 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group