پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

امام جمعه موقت پرندک گفت: حوزه فرهنگ، محور اصلی، اساس و جانمایه انقلاب است.

حجت‌الاسلام ولی باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه با اشاره به نامگذاری سال جاری افزود: یکی از راه‌های اصلاح فرهنگ و رسیدن به فرهنگ علوی و فاطمی توجه به ارزش‌هاست.
 
وی ادامه داد: اگر فرهنگ در کشور ما توانست جایگاه خوبی پیدا کند و زیرساخت‌های فرهنگی به خوبی شکل گرفت قطعا سایر مشکلات نیز برطرف خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: نکته مهمی که در جمع‌بندی وضعیت سال 92 در سخنان مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت همبستگی ملی بود که عامل مهم در تحقق اهداف و سعادتمندی ملت است.
 
وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی کشور نیز گفت: در سال گذشته شعار حماسه سیاسی به خوبی محقق شد اما حماسه اقتصادی به خوبی شکل نگرفت که تحقق آن نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
 
امام جمعه موقت پرندک با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تأثیر زیادی بر جلوگیری از بحران اقتصادی خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: اجرای صحیح این قانون نیازمند پالایش صحیح و درست دولت است که با برنامه‌ریزی و مدیریت درست می‌تواند این طرح که بهترین طرح در حوزه اقتصادی است را به بهترین روش اجرایی عملیاتی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: از دولت انتظار می‌رود در سال جدید ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و فرهنگی به حوزه‌های دیگری که کارهای مؤثری باید شکل بگیرد تا همچنان این انقلاب به اهداف مورد نظر خود برسد نیز توجه کند.
 
وی در ادامه با اشاره به ایام نوروز، صله‌رحم را از جمله سنت‌های حسنه نوروز دانست و گفت: با توجه به تقارن نوروز با ایام فاطمیه نباید از شرکت در مجالس این ایام نیز غفلت کرد.
 
حجت‌الاسلام باقریان خاطرنشان کرد: توجه به سنت‌های حسنه در ایام نوروز مانند صله رحم، سفر و تفریح، با حفظ حرمت این ایام انجام شود و به نیازمندان و محرومان نیز رسیدگی شود.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group