شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

شهردار پرندک از آمادگی کامل شهرداری این شهر برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی خبر داد.

محمد رسفیجانی افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و در پیش بودن فصل بهار، شهرداری پرندک جلسات متعددی برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ایام نوروز و استقبال از بهار برگزار کرده است.
 
وی زیباسازی محیط شهری، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی ترافیکی شهر، راه‌اندازی آب‌نماها، کاشت نهال و درخت در میادین، افزایش روشنایی در معابر، نظافت شهری و جمع‌آوری نخاله‌ها، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها را از مهمترین فعالیت‌های طرح استقبال از بهار عنوان کرد که توسط شهرداری اجرا می‌شود.
 
وی برنامه‌ریزی برای نصب سطل‌های زباله در پارک‌ها، تعمیرکامل و به‌سازی سرویس‌های بهداشتی پارک و نصب نمادهای نوروزی در سطح شهر را از دیگر برنامه‌هایی دانست که به منظور استقبال از بهار در سطح شهر اجرا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه شهر پرندک در شمالی‌ترین نقطه استان مرکزی و نخستین شهر ورودی از تهران به عنوان پیشانی استان مرکزی محسوب می‌شود، افزود: توجه ویژه برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهر حائز اهمیت است.
 
وی ادامه داد: پرندک با جاذبه‌های توریستی قابل توجه مانند قلعه مشکویه، توانایی جذب مسافران و گردشگران در ایام نوروز را دارد.
 
به گفته شهردار پرندک مشکویه شهر گم شده در تاریخ ایران بیانگر تاریخ کهن شهر پرندک و شهرستان زرندیه است.
 
وی اظهار کرد: شهر پرندک در شمال استان مرکزی و حدود 20 کیلومتری استان تهران واقع شده است.
 
رسفیجانی با بیان اینکه شرایط مناسب جهت مسافرین نوروزی در این شهر با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراهم شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام تعطیلات بتوانیم با فراهم آوردن بستری مناسب مطمئن و شاد، میزبان خوبی برای مسافران و هموطنان و همشهریان باشیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group