چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: جانمایی جایگاه CNG مأمونیه مناسب نیست.

 

 

علیرضا هدایتی  افزود: واقع شدن این جایگاه در انتهای شیب ورودی شهر به علت بالا بودن سرعت خودروهای عبوری از این مسیر، خطرآفرین است.

 

 

 

وی پل روگذر خط راه‌آهن را جزو سیستم‌های اساسی شهرستان عنوان کرد و با اشاره به برگزاری جلسه روز چهارشنبه شورای ترافیک در این راستا، اظهار کرد: در این جلسه دو نظریه بررسی شد و مقرر شد تیمی از شورای ترافیک شهرستان محل و مشکلات را بازبینی و بررسی کنند.

 

 

 

وی اضافه کرد: پس از بررسی گزارش این تیم، سعی که بدون اینکه خطری متوجه مردم شود، جایگاه CNG مأمونیه که قابل بهره‌برداری است را افتتاح کنیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این معضل مربوط به شهرداران پیشین بوده که به فاکتورهای موجود از جمله پل راه‌آهن توجه نکردند، تصریح کرد: چاره‌ای جز مدیریت شرایط موجود در جهت کاهش خطرات و راه‌اندازی CNG با وضعیت فعلی نداریم.

 

 

 

وی با بیان اینکه جز با زبان کارم با همشهریان گفت‌وگو نمی‌کنم و شهروندان فهیم زرندیه هم می‌شنوند و هم می‌بینند و سپس قضاوت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: با ارائه راه حل به عنوان مسکن در همین هفته این جایگاه راه‌اندازی می‌شود.

 

 

 

به گزارش ایسنا، کریم اخوان رئیس شورای مأمونیه نیز گفت: ساختمان جدید شهرداری و جایگاه CNG شهر مأمونیه در یک محل و از سال 82 جانمایی و شروع به ساخت شده است.

 

 

 

وی افزود: جانمایی و ساخت آن قبل از احداث پل راه‌آهن بوده است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group