پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب برای بانوان مسلمان است.

حجت الاسلام محمد علی علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه زرندیه با تسلیت ایام فاطمیه با تاکید بر پیروی از سبک زندگی اسلامی افزود: سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بهترین الگو برای پیروی است و وجود شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان بانوی دو عالم کامل ترین الگو برای زنان و دختران است.

وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با آغاز سال جدید بر حفظ حرمت و پاسداشت این ایام تاکید و افزود:باید در این ایام حرمت اهل بیت (ع) را نگه داشت و نوروز ما رنگ و بوی فاطمیه به خود بگیرد.

وی ادامه داد: همان طور که قبل از آغاز سال جدید خانه تکانه می کنیم دلهایمان را نیز باید از زنگارها، رذایل وپلیدی ها بزداییم تا از رحمت وبرکات الهی بهره مند شویم.

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی کشور گفت:رشد اقتصاد و تولید ملی و جلوگیری از تورم و ایجاد رفاه عمومی از شاخص‌های کلان اقتصاد مقاومتی مد نظر معظم له است.

چیزی که از فرامین رهبر معظم انقلاب آمده این است که باید از تمام ظرفیت‌های داخلی و توانایی‌های ملی استفاده کنیم

وی اضافه کرد: رهبری معظم انقلاب در این دیدار، راه برون رفت کشور از خطرات احتمالی و بحران ها و تهدیدات را عمل به سیاست های کلی دانستند و بر اجرای آن توسط مسئولان تاکید کردد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا به فرمایشات رهبری که تکیه بر اقتصاد مقاومتی است جامه عمل پوشانده و حمایت از تولید دخلی در عرصه های مختلف، خودکفای اقتصادی را در کشور رقم بزنیم.

حجت الاسلام علم الهدی در پایان خواستار مدیریت در مصرف و هزینه ها و نیز پرهیز از اسراف به ویژه در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group