پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه گفت: مردم خير این شهرستان در سال جاري بالغ بر 12ميليارد و 770 ميليون ريال به نيازمندان کمک کردند.

غلامرضا حافظ‌کمال  افزود: اين کمک‌ها در قالب وجوهات اماني، کمک‌هاي مردمي(صدقات) و کمک‌هاي انتظامي به حساب کميته امداد امام خميني(ره) واريز شده است.
 
وی افزود: مردم خير شهرستان با حضور خود در پايگاه‌هاي جشن نيکوکاري نيز مبالغ قابل توجهي به نيازمندان و محرومين کمک کردند.
 
وی در ادامه گفت: در 11 ماهه سال جاري 243 نفر از مددجويان تحت حمايت شهرستان زرنديه از تسهيلات کارگشايي بهره‌مند شدند.
 
وی اظهار کرد: اين تسهيلات از محل منابع امدادي و استاني تأمين و براي کمک به خانواده‌هاي واجد شرايط در راستاي برطرف کردن نيازهاي ضروري، درمان، مسکن و تحصيل مددجويان پرداخت شده است .
 
حافظ‌کمال افزود: در حال حاضر سه هزار و 133 نفر جمعيت مشتمل بر هزار و 704 خانوار تحت پوشش امداد بوده و از خدمات آن بهره‌مند هستند.
 
وی همچنین گفت: 881 نفر از حاميان شهرستان زرنديه حمايت از يتيمان را عهده‌دار هستند.
 
وی بیان کرد: همزمان با برگزاري جشنواره ملي نيکو کاري 10 حامي به جمع حاميان قبلي اضافه شد و مبلغ 30 ميليون ريال توسط اين افراد به حساب ايتام واريز شده است.
 
حافظ کمال با قدردانی از حاميان و خيرين اين شهرستان بيان کرد: تمامي کمک‌هاي صورت گرفته شده توسط خيرين شهرستان در جشن نيکوکاري در اسرع وقت به حساب خانواده‌هاي نيازمند واريز خواهد شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group