جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار زرنديه از پایان یافتن عمليات ايمن‌سازي نسبی چهارراه خان‌آباد واقع در جاده بويين‌زهرا در اين شهرستان خبر داد.

عليرضا هدايتي در جریان بازيد از اين تقاطع  افزود: اين عمليات ايمن‌سازي شامل نصب روشنايي، علائم هشداردهنده راهنمايي و رانندگي و خط‌كشي است كه با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی انجام می‌شود.
 
وی اضافه کرد: جاده ارتباطي بخش خرقان زرنديه به مركز اين شهرستان در محل خان‌آباد موجب قطع جاده زرنديه – بويين‌زهرا شده است و تاكنون در اين تقاطع چند تصادف رانندگي روي داده است.
 
هدايتي با بیان اینکه به دليل پر حادثه بودن اين تقاطع بررسي‌هاي کارشناسان راه و شهرسازي و مسئولان ذيربط در خصوص رفع اين نقطه پرحادثه آغاز شد و با اقدامات فوري و فشرده، اقداماتي در اين نقطه پرحادثه انجام شد، ابراز اميدواري كرد: با انجام عمليات ايمن‌سازي در اين تقاطع شاهد تردد روان‌تر و بروز حوادث کمتری نسبت به قبل براي خودروهاي عبوري از اين مسير باشیم .
 
وی اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح براي اتصال بخش خرقان به مركز شهرستان در اين محل از برنامه‌هاي آينده براي رفع اين نقطه است كه در صورت تأمين اعتبارات مشکل به طور اساسی حل خواهد شد.
 
فرماندار زرندیه ایمن‌سازی راه‌ها را گامي براي حفظ سلامتي مسافران دانست و افزود: اين عمليات شامل گشت و استقرار پلیس راه، خط‌کشی محورها، نصب علایم، ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت و احداث روشنایی است.
 
وی همچنین از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group