سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

مسوول مجمع بزرگداشت جهاني حضرت علي اصغر (ع) در شهرستان ساوه از برگزاري مراسم بزرگداشت رزمنده شیرخوار کربلا همزمان با دهم ماه رجب به مناسبت میلاد آن حضرت در این شهرستان با حضور مادران و فرزندان شیرخوار خبر داد.
سیدعلی چاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، افزود: این مراسم همزمان با روز میلاد جمعه 12 خردادماه سال جاری در هیات شاهزاده علی اصغر(ع) واقع در خیابان انقلاب و از ساعت 9 صبح برگزار مي‌شود.
وی اظهار کرد: به منظور بزرگداشت مقام علی اصغر(ع) همايش شيرخوارگان حسينی با هدف تعظيم شعائر آيينی و بزرگداشت شأن و منزلت حضرت علی اصغر(ع) به عنوان كوچكترين سرباز كربلا در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود و همزمان با میلاد آن حضرت که مقارن با میلاد امام جواد می باشد مراسمی نیز برای بزرگداشت آن حضرت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) يك نهاد غيردولتی است كه مراسم بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) را همه ساله در ايران و كشورهای مختلف جهان برگزار می‌كند، تصریح کرد: معجزات و کرامت‌های زیادی برای کسانی که در این مراسم بزرگداشت علی اصغر(ع) شرکت کردند اتفاق افتاده است؛ بسیاری از زنان و مردانی که بچه‌دار نمی‌شدند به برکت حضرت علی اصغر صاحب فرزند شده اند و این معجزات باعث شده که بسیاری در شوق شرکت در این مراسم باشند.
چاوشی قرائت شعر در مدح كوچكترين سرباز امام حسين(ع)، توزیع سیب قرمز و نذورات، سخنرانی پيرامون شخصيت حضرت علی اصغر(ع) ، مدیحه سرایی و مولودی خوانی و حركت نمادين گهواره علی اصغر(ع)، از جمله برنامه های اين همايش عنوان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group