سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه با اشاره به اینکه ورزش یکی از ارکان هر جامعه ای به شمار می رود به بیان اهم فعالیت‌های این اداره طی ماه‌های گذشته پرداخت.
محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، با اشاره به اینکه برنامه ریزی و ترسیم اهداف موجب پیشرفت ورزش خواهد شد، گفت: برنامه ریزی صحیح و ترسیم اهداف باید توسط هیات‌های ورزشی صورت گیرد و اگر مطابق برنامه و بصورت هدفمند فعالیت کنند شاهد پیشرفت ورزش خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم این موضوع را بطور جد در دستور کار قراردادیم، افزود: با بررسی توان و ظرفیت هر هیات ورزشی برنامه ریزی لازم برای توسعه آن صورت گرفته که شاهد تحرکات مثبتی در هیئت های ورزشی بوده ایم و با تلاش و پشتکار روسای هیئت های ورزشی علیرغم کمبود اعتبارات اقدامات بزرگی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: به همین منظور اولين جلسه مشترك هيئت هاي ورزشي سطح شهرستان با حضور منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي شهر و روستا و روساي هيئت هاي ورزشي در محل مجموعه شهيد چمران برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در بخش خصوصي رايزني هاي پاياني در حال انجام مي باشد و در حال حاضر 20 طرح ارائه شده در حال بررسي است، گفت: در بحث عمراني كلنگ زني سالن اختصاصي واليبال و همچنين سالن تنيس روي ميز در سال جاري انجام خواهد شد و از تمامي خيرين تقاضا داريم جهت پيشبرد اهداف ورزشي شهرستان مارا ياري كنند.
وی با اشاره به فعالیت کارگران در حوزه ورزشی نیز افزود: در شهر صنعتي جلسات متعددي با دفتر محلي بعضي از شركت ها در اداره كار شروع شده و ان شاء الله مجموعه ورزش كارگري با حضور فعال اداره كارفعال تر از گذشته خواهد شد.
وی بیان کرد: در بخش روستاها در طول تعطيلات نوروز از حدود 40 روستا در بخش مركزي با مسئولين بخشداري و استاني بازديد بعمل آمد و با پيگيري مسوولان امر مشكلات و امكانات روستاها در جهت فعال شدن ورزش شناسايي شد و ان شاء الله با همكاري تمامي مسئولين سطح شهرستان در آينده نزديك به وقوع خواهد شد.
وی افتتاح سالن اختصاصي ژيمناستيك و سالن اختصاصي تنيس روي ميز، احداث پيست موتورسواري و پيست اسكيت، احداث پايگاه قهرماني و حركات اصلاحي كليه رشته ها، فعال شدن وزنه برداري در سالن نامجو، پيگيري احداث سالن اسكواش ، خانه كاراته ،سالن تيراندازي و نیز افتتاح دفتر مشترك هيئت هاي ورزشي شهرستان را از برنامه های سالجاری ذکر کرد.
وی با تاکید بر اینکه اين شهرستان در بخش سالن‌هاي ورزشي با كمبودها وچالش‌هايي مواجه است كه تامين اين نيازها در پيشرفت ورزش اين شهر نقش موثري دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر يكي از عمده ترين مشكلات مربيان و ورزشكاران مشكل مالي و نبود اسپانسر مالي براي ايجاد انگيزه و تمركز بر رشتههاي ورزشي است كه اميد مي‌رود تدابير لازم در اين زمينه انديشيده شود.
وی با اشاره به اینکه هم اینک بیش از 15 هزار ورزشکار شهرستان ساوه در قالب 42 هیئت ورزشی آقایان و 35 هیئت ورزشی بانوان را فعالیت می کنند، گفت: حرکت تیم‌های شهرستان ساوه، در جهت توسعه ورزش قهرمانی شتاب گرفته و این حرکت با همکاری دست اندرکاران ورزش و توانمندیهای ورزشکاران حاصل شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group