سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

در آستانه آغاز بکار مجلس نهم در مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه با حضور امامان جمعه و فرمانداران شهرستانهای ساوه و زرندیه، منتخب مردم ساوه و زرندیه، خانواده مرحوم اسلامی نماینده فقید ساوه و زرندیه در مجلس هفتم و هشتم،مسوولان محلی، شوراهای اسلامی و دهیاران، اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات و معتمدین از زحمات ارزشمند مرحوم اسلامی قدردانی و شهلا میرگلوبیات منتخب مردم ساوه و زرندیه به عنوان نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: جایگاه نمایندگی در راس امور است و مجلس شورای اسلامی رکن مردم سالاری دینی است.
حجت الاسلام سیدحسین تقوی افزود: پرونده مجلس هشتم با همه فراز و نشیب ها بسته شد و مردم از هم اکنون به مجلس نهم و ترسیم وضعیت آینده کشور امید بسته اند.
وی پایبندی به اصول و ارزش‌ها، مشورت در امور و بهره مندی از توانمندی نخبگان را از ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و بیان کرد: انتظار مردم از نماینده منتخب این است كه خواسته آنها را بیان و مطالباتشان را طلب كند.
وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور 65 درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات مجلس نهم فوق العاده بوده و برای کشورهایی که مهد دموکراسی هستند معنا دارد.
وی حضور 75 درصدی مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در انتخابات را نشان از ولایتمداری و بصیرت مردم ذکر کرد و افزود: مردم این دو شهرستان در لبیک به منویات ولی فقیه حضور حداکثری در انتخابات داشتند.
تقوی اختصاص سهم ساوه از سرشاخه های دز، تسریع در پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب ساوه، تغییر تعرفه برق ساوه به گرمسیری، ارتقای سطح بهداشت و درمان و انجام فعالیت‌های فرهنگی در 17 نقطه حاشیه نشین شهر ساوه را به عنوان برخی از نیازها و مشکلات شهرستان ساوه برشمرد.
به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز در این مراسم گفت: پرکاری و تلاش فراوان در رسیدگی به امورات مردم از ویژگی‌های بارز مرحوم اسلامی بود.
محمد علی علم الهدی افزود: از مسوولان می خواهیم کارها را برای رضای خدا انجام داده و با تعامل و اتحاد یکدیگر در بررسی نیازهای مردم تلاش کنند.
وی تسریع در احداث بیمارستان شهرستان زرندیه، تعریض محور قدیم ساوه – زرندیه - تهران را به عنوان نیازهای مهم این شهرستان برشمرد.
به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز در این جلسه گفت: این جلسه با هدف قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، تقدیر از زحمات مرحوم اسلامی و اعلام حمایت و پشتیبانی از منتخب مردم ساوه و زرندیه تشکیل شده که براساس الهام از آموزه های دینی خود صورت گرفته است.
علی‌محمد گلستانی‌فرد افزود: مرحوم اسلامی نماینده‌ای پرتلاش و عنصری دلسوز برای مردم بود و اقدامات و تلاش‌های او در تاریح شهرستان ماندگار خواهد بود.
وی انتخاب مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم را انتخابی مناسب دانست و تصریح کرد: منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم با عزم و اراده ویژه‌ای که در این مدت از خود نشان داده است به جد دنبال پیگیری مسائل مربوط به شهرستان‌های ساوه وزرندیه است.
به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز در این جلسه گفت: تحقق نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با همدلی و همگرایی مردم و مسوولان فراهم خواهد شد.
علیرضا هدایتی افزود: احساس وظیفه وتکلیف شرعی باعث شد تا مردم در انتخابات مجلس نهم حضور گسترده ای داشته باشند و این برای همه جهانیان پیام دارد.
وی با بیان اینکه شهرستان زرندیه از لحاظ پتانسیل‌هایی که دارد و از نظر درآمدزایی رتبه چهارم استان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مسوولان شاهد رشد و توسعه همه جانبه این شهرستان باشیم.
سعید اسلامی فرزند مرحوم اسلامی نیز گفت: ساوه و زرندیه در جایگاه متمدن ایران اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است و مهد شیران و دلیران به شمار می رود.
وی با بیان گزارشی از عملکرد مرحوم اسلامی در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، صدور 160 هزار نامه مردمی و پیگیری پروژه ها و نیازهای این دو شهرستان را به عنوان بخشی از فعالیتهای آن مرحوم برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون زمام امور کشتی رو به توسعه شهرستانهای ساوه و زرندیه به دست منتخب مردم در مجلس نهم سپرده شده است و امیدواریم در سایه همدلی و اتحاد بین مسوولان و منتخب مردم شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون شهرستانهای ساوه و زرندیه باشیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group