چهارشنبه 2 خرداد 1403 | Wednesday 22 May 2024

تمامی اخبار

به مناسبت فرا رسیدن چهارم خردادماه روز جهانی ام اس همایش این روز با برپایی جشن گلریزان به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس ساوه در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس ساوه در این مراسم گفت: فرهنگ سازی عمومی از اهداف این همایش بوده و اینکه مردم با این بیماری بیشتر آشنا شوند.
رضا قزلقاش افزود: تامين امكانات و هزينه هاي درماني و دارويي از مهمترين نيازهاي اين قشر از جامعه است و اين افراد به حمايت مسئولان نياز جدي دارند.
وی توزیع دارو در سطح شهر، اطلاع رسانی در خصوص بیماری ام اس، ایجاد پوشش حمایتی برای بیماران، ایجاد قسمت مددکاری و حمایتهای اجتماعی و آموزشی را به عنوان بخشی از برنامه های این انجمن برشمرد.
قرلقاش تصریح کرد: تاكنون بيش از 200 بيمار ام اس در شهرستان ساوه شناسايي شده اند كه از اين تعداد حدود 130 نفر تحت پوشش انجمن حمايت از اين بيماران قرار دارند.
به گزارش ایسنا، نماینده سازمانهای مردم نهاد شهرستان ساوه نیز در این مراسم گفت: بیماران ام اس نیاز به توجه و دقت خاصی دارند.
حمیدرضا یاوری افزود: بیماران ام اس شاید در برخی از امور توانای کمتری داشته باشند اما در برخی زمینه های دیگر توانمندی های زیادی دارند که باید نگاه جدیدی به آنها داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: تامین دارو، اختصاص مکانی برای فعالیت انجمن و حمایت مالی از جمله نیازهای این بیماران است که باید مسوولان به آن توجه کنند.
اجرای موسیقی، تئاتر طنز و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group